Gå til innhold

e36 m3 kaliptere.

SiohZ
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Jeg venter fremdeles på penger fra frakten på caliperen min.

Du ville absolutt ha en caliper selv om luftenippelen var brukket. Og det er 50/50 sjanse til at en klarer å fikse det. Du klarte ikke det, og brukte mye penger på arbeidet. Jeg sa da at du skulle få caliperen gratis, men at jeg i alle fall må få dekket fraktkostnadene. Synes at jeg var rimelig med deg da.

Du tok en sjanse, og det minste du kan gjøre er å sørge for at jeg ikke har betalt penger for at du skulle få deg en caliper.

Du har mitt kontonummer fra tidligere korrespondanse. Hvis du ikke har nummeret lenger, kan du ta kontakt på PM.

Dette er en prinsippsak for meg, og jeg forventer at du i det minste betaler frakten. Det lovet du også å gjøre. Men etter flere purringer har ikke noe sjedd.

Jeg sletter dette offentlige innlegget etter at du har betalt. Hvis du ikke betaler, legger jeg ut en melding under useriøse brukere. Du forstår sikkert selv at det ikke gir et godt inntrykk å ligge i den kategorien når en handler her på forumet. Jeg er en ærlig person, og forventer det samme av dem jeg handler med. Jeg ønsker å bidra til at det skal være trygt og problemfritt å handle her på forumet.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...