SiohZ Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 hei er det noen som har liggende noen kaliptere bak til e36 m3 3.0 ? trenger høyre bak... mvh john-erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Hei. Mulig at jeg har en caliper bak. Luftenippelen brakk fra den ene M3 caliperen bak. Men må sjekke ut hvilken side det var. Får håpe at vi flaks slik at den høyre caliperen er i orden. Får ikke gjort det før i morgen. Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 ok jeg har venstre om du trenger den:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 ingen som har ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 er det noen som har et sett med kaliptere bak til e36 m3 3.0 ???? trenger kalipter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 no one ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 hepp hepp, gi lyd om d er noen som har i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 ska vi synge en sang for en kalipter til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 hva kan vi betale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 gir 1000,- for en kalipter omså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 kan stenges har kjøpt kalipter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Jeg venter fremdeles på penger fra frakten på caliperen min. Du ville absolutt ha en caliper selv om luftenippelen var brukket. Og det er 50/50 sjanse til at en klarer å fikse det. Du klarte ikke det, og brukte mye penger på arbeidet. Jeg sa da at du skulle få caliperen gratis, men at jeg i alle fall må få dekket fraktkostnadene. Synes at jeg var rimelig med deg da. Du tok en sjanse, og det minste du kan gjøre er å sørge for at jeg ikke har betalt penger for at du skulle få deg en caliper. Du har mitt kontonummer fra tidligere korrespondanse. Hvis du ikke har nummeret lenger, kan du ta kontakt på PM. Dette er en prinsippsak for meg, og jeg forventer at du i det minste betaler frakten. Det lovet du også å gjøre. Men etter flere purringer har ikke noe sjedd. Jeg sletter dette offentlige innlegget etter at du har betalt. Hvis du ikke betaler, legger jeg ut en melding under useriøse brukere. Du forstår sikkert selv at det ikke gir et godt inntrykk å ligge i den kategorien når en handler her på forumet. Jeg er en ærlig person, og forventer det samme av dem jeg handler med. Jeg ønsker å bidra til at det skal være trygt og problemfritt å handle her på forumet. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Nå har jeg fått 150 kr fra SiohZ, og er retter på tidligere innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 hæ hva snakker du om ?`har jo overført for mange mnd siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå