Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen.

Jeg har gått igjennom kontoen min tilbake til mars, og det er ikke kommet inn penger fra deg. Kanskje er ikke betalingen gått igjennom. Kan du sjekke opp din konto for å se hvor feilen kan ligge?

Eirik.

• 2 weeks later...
Skrevet

Denne brukeren/personen er falsk så faen han driver å henter ut penger fra andre sine kontoer.Jeg har funnet 4-5stk bare på kort tid som har problemer med denne personen.Jeg vurdere å ta fly til Tromsø å møte SiohZ å hente bilen å plukke av de delene folk å kjøpt eller han skylder penger så ringer jeg å sier hvor bilen står etterpoå... Er greirt forbanna.Hvor er lyktene jeg har betalt for mange mnd siden..?

Skrevet
Jeg vil ikke bruke slike kraftord om kjøperen, men er skuffet over at han ikke gjør opp for seg og ikke betaler for frakten en gang. Det var ikke min feil at han absolutt ville ha en caliper som hadde brukket luftenippel. Og han måtte jo vite at han tok en sjanse da han kjøpte en slik caliper, og jeg sa til han at jeg helst ikke ville selge han en caliper med brukket nippel.

Men dette setter jo kjøperen i et dårlig lys og jeg synes at det er merkelig at han vil komme i en slik situasjon pga 150 kr. Han har råd til å kjøre M3 men ikke betale 150 kr. Men for meg er dette en prinsippsak. Man betaler det en skylder, enten beløpet er lite eller stort.

Eirik.

en nippel er bare bytte og koster 8 kr:)!!!

Skrevet

Til deg dreaz. Var ikke meningen å fornærme deg. Men sjekket i en annen annonse om bremser at du reagerer voldsomt hvis du får en liten korreksjon. Sånn må en regne med her på forumet. Mange følger godt med hva vi skriver, og det er oftest godt ment slik at ingen kjøper feil deler. Tror at du skremmer vekk kjøpere hvis du fortsetter sånn

Hvis bremsenippelen er brukket og en del sitter fast inni caliperen, er det veldig vanskelig å få den ut. Derfor er det stor risiko hvis en kjøper calipere der nippelen er brukket. En fastrustet nippel lønner seg sjelden å prøve å borre ut og gjenge opp på ny. Hadde denne saken dreiet seg om en luftenippel til ca 70 kr(hos GS), ville dette aldri ha vært noe problem.

Nå er denne saken ferdig for meg og takker for at SiohZ har gjort opp for seg. Og håper at andre også får delene de har betalt for.

Eirik.

Skrevet
Til deg dreaz. Du kan ikke ha skrudd mye på bremser. Hvis bremsenippelen er brukket og en del sitter fast inni caliperen, er det veldig vanskelig å få den ut. Derfor er det stor risiko hvis en kjøper calipere der nippelen er brukket. Hadde denne saken dreiet seg om en luftenippel til ca 50 kr, ville dette aldri ha vært noe problem.

Eirik.

ja alle på detta forumet er jo noen jævla guder når gjelder kunne allt om allt!!

lei off topic selv men klarte ikk la vær skrive når lager stor sak ut av en nippel.. er den knekt får man somregel tak i den å skrur den ut. er den knekt inni gjengepartiet er d i verste fall borre den ut og gjenge på nytt om man har verktøy til det såklart...

skrev ikke noe om jobben kunn at en luftenippel til akkurratt denne bilen koster faktisk hele 8,- kr!!! og virka i denne saken som han på død og liv trengte første og beste fannt og da får man vell godta fixe litt når ikke vill bruke kr på kjøpe nytt og tar noe billig drit...

oki...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...