Pitstop Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Har da fått tatt noen bilder av M3`n, men desverre så var ikke været helt med oss og det ble litt seint på kveld, så bildene ble ikke av beste kvalitet Men skal få tatt noen nye og bedre bilder så fort det blir tid til det Bilen er en 3,0 94mod Induvidual med AC-Schnitzer tårnstag foran og bak, komplett understell, listverk innvendig, hjerne og carbonleppe Det er også Supersprint rustfrie grenrør og Scorpion rustfri eksos, så lyden er god Denne har 166000 på km teller`n og har aldrig vært vinterkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Nydelig! Og artig å se flere med gule lykter, og nå fikk jeg inspirasjon til å bytte blinklys Jeg sliter nemlig med å finne noen som passer mine gule lys på grønn e36.. Nydelig bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Takk Gule lykter er tingen...hehe Men veldig vanskelig med blinklys som du seier og ikke helt fornøyd sånn det er nå, men ikke funnet noe som passer bedre enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Kjempe pen bil! Men disse typer blinklys faller dessverre ikke smak for min del Er dette den Ellingsen hadde for en stund siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Blinklysene er jeg enig i selv Tviler på det....kun vært 2 eiere på denne i norge før 1 fra Drammen og 1 fra Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Eh, det er vel heller tvilsomt. 99% sikker på at dette er bilen Bjørn hentet inn selv til Norge, ergo BR skilter. Dessuten har jeg sett den til salgs 2 ganger etter Bjørn solgte den. Ser at det er noen små detaljer som er forandret, til det værre dessverre. Men ellers en deilig bil. -edit- Og det var forresten Bjørn som kjøpte Scorpion anlegget til den. 100% sikkert hans gamle bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Eh, det er vel heller tvilsomt.99% sikker på at dette er bilen Bjørn hentet inn selv til Norge, ergo BR skilter. Dessuten har jeg sett den til salgs 2 ganger etter Bjørn solgte den. Ser at det er noen små detaljer som er forandret, til det værre dessverre. Men ellers en deilig bil. -edit- Og det var forresten Bjørn som kjøpte Scorpion anlegget til den. 100% sikkert hans gamle bil. Okei, er bare dette jeg har fått hørt Men ikke sjekket opp noe, så kan ikke garantere at det stemmer Hva er det som har blitt så mye verre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Ikke noe som har ødelagt bilen, kan fort byttes, så er det jo en smak og behag ting. Men leppen, de gule lyktene og blinklysene i mine øyne. Gratulerer forresten, det er en deilig bil. Blå fargen og interiøret matcher perfekt. Treverket kunne kanskje vært byttet ut med fordel. Her er ett bilde fra da Bjørn hadde den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Pen bil iallefall Syntes den kler treverket i kombinasjon med beige interiør! At den også har emblemfrie m-tech lister gjør den jo riktig så diskret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 treverket er vell i bilens farge nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 treverket er vell i bilens farge nå hm...det har konvertert til individual altså Men kan være kult det! Mangler bare bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Selge denme og eller, Sondre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 har allerede en overlykkelig eier nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Ang gule lykter Eieren her får masse kred fra meg! At han på samme måte som meg ønsker å gå i mot det som "alle" synes er riktig Om "alle" bygger/lager biler kliss lik som naboen har, blir det kjedelig. At noen tør gjøre noe annet er noe jeg liker Gule lykter eller ei, fin bil. Pass godt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Denne har vel også hatt en eier i førde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå