Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 599
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er vel 205/40/17 bak og 195/40/17 foran

Nesten, men er 195 både foran og bak :) grunnen til det er at jeg skal legge lik camber foran og bak. Når det er gjort, skal det legges på spacer :)

Skrevet

hehe :D

Jeg har senka såpass foran at det automatisk ble camber, så legge seg ned og skru bak :P tror de skal holde ut en sesong :P (koster å væra kar) ^^

Skrevet

Hadde ganske mye camber på fjorårets e36.. Og et sett med dekk varte fra Mai til Oktober, og det med masse burning :P

Dekka var vel noe kina greier, funka knall og røykla godt :)

Skrevet

hehe, får prøve meg fram litt og se hvor mye camber jeg kan legge i :P

ingen av dere som har svart sist som har peil på hvor mange grader camberen var på ? litt mer nyttig å vite enn "ganske mye camber" :P

Blir heftige dekk på deg ///Mysild :D

Skrevet
Vet ikke gradene, men var justert så mye som jeg kunne... altså at mutteren til demperen var 1 mm fra "hullkanten" :lol:

er det ikke gaaanske god plass nedi der? du må jo ha hatt vill camber :P

Skrevet

helt vilt rått!!! men synes bilen passet bedre med felgene du hadde før RS'ene :)

hvilket kamera bruker du til å ta bilder? :)

Skrevet
Vet ikke gradene, men var justert så mye som jeg kunne... altså at mutteren til demperen var 1 mm fra "hullkanten" :lol:

er det ikke gaaanske god plass nedi der? du må jo ha hatt vill camber :P

Nei, igrunnen ikke... blir jo bare ca 2-3 cm fra normalposisjonene... men med 215/40 dekk, som ikke har full kontaktflate sier jo at det er litt camber... :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...