SondreLM Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hvilken dekkdim kjører du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Er vel 205/40/17 bak og 195/40/17 foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Er vel 205/40/17 bak og 195/40/17 foran Nesten, men er 195 både foran og bak grunnen til det er at jeg skal legge lik camber foran og bak. Når det er gjort, skal det legges på spacer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hva renger du med i dekkforbruk på denne? jeg jeg hadde en vill camber, men det spiste dekk... Nå er jo min som å kjøre på ei 2X4 toms planke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 hehe Jeg har senka såpass foran at det automatisk ble camber, så legge seg ned og skru bak tror de skal holde ut en sesong (koster å væra kar) ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 ja, regn med det kjøpte meg just Federal 595 Rs-R dekk... håper ikke de blir spist fort! men har lovet megselv... ingen spinning med de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 (endret) . Endret Januar 10, 2017 av happY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 ble forresten feit som faen med de nye hjulene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hadde ganske mye camber på fjorårets e36.. Og et sett med dekk varte fra Mai til Oktober, og det med masse burning Dekka var vel noe kina greier, funka knall og røykla godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 hehe, får prøve meg fram litt og se hvor mye camber jeg kan legge i ingen av dere som har svart sist som har peil på hvor mange grader camberen var på ? litt mer nyttig å vite enn "ganske mye camber" Blir heftige dekk på deg ///Mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 har du tårnlager med camber justering? er vell det det heter hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Vet ikke gradene, men var justert så mye som jeg kunne... altså at mutteren til demperen var 1 mm fra "hullkanten" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Vet ikke gradene, men var justert så mye som jeg kunne... altså at mutteren til demperen var 1 mm fra "hullkanten" er det ikke gaaanske god plass nedi der? du må jo ha hatt vill camber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 helt vilt rått!!! men synes bilen passet bedre med felgene du hadde før RS'ene hvilket kamera bruker du til å ta bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Vet ikke gradene, men var justert så mye som jeg kunne... altså at mutteren til demperen var 1 mm fra "hullkanten" er det ikke gaaanske god plass nedi der? du må jo ha hatt vill camber Nei, igrunnen ikke... blir jo bare ca 2-3 cm fra normalposisjonene... men med 215/40 dekk, som ikke har full kontaktflate sier jo at det er litt camber... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå