Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen den quattroen der så skikkelig fin ut! :)

Må vi snart ha et møte! Hadde vært tøft med en shoot av bila også ;)

• Svar 599
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
er ikke ultimate compound en nokså grov polish da? Til bruk for DA maskin...

ikke rart du fikk skjolder :P kan jo ikke sammenligne en polish/voks/fyller med kun en grov polish ^^

Mye mulig ^^

Fy faen den quattroen der så skikkelig fin ut! :)

Må vi snart ha et møte! Hadde vært tøft med en shoot av bila også ;)

Nødt til det! :)

Skrevet

Har du fjernet hjelpefjærene foran? :P Nydelig bil hvertfall, prøver å få bilen min ca. like lav, har JOM coilovers..

Har du evt. bilde av oppsettet bak? tenker på fjær og justeringen..

Skrevet
Har du fjernet hjelpefjærene foran? :P Nydelig bil hvertfall, prøver å få bilen min ca. like lav, har JOM coilovers..

Har du evt. bilde av oppsettet bak? tenker på fjær og justeringen..

Takk : )

stemmer, har fjernet hjelpefjæra foran og justeringsskivene bak ;) dårlig med bilder fra oppsettet her. Tenker du på hva du må fjerne bak?

Skrevet

Ja..

Fjerne hele justeringen bak og kun kjøre fjær? Har 0 peiling på coilovers, må bare beklage altså :P

Skrevet

Syntes det er litt rart... Mine D2 kom med en bolt til å feste selve justeringen fast nede "brønnen" der... syntes det er tungvint å heve/senke, men vet iaf at det sitter på plass :P

Skrevet

hehe, og D2 er vel ikke akkurat i samme prisklasse som JOM og V-maxx vee? :D

Men har du coilovers på din nå altså? mener å huske at du engang hadde 70mm - 40mm?

Skrevet

e36`n ble vel solgt i 2008, å har vært lite aktiv siden da! Skal legge ut 528`n for salg etter at den har vært på verksted å få byttet litt deler ifm 4-hjulskontroll! Har enda ikke lagt på sommerdekkan pga at den sliter skjeivt :P

Har helt nye 19" bbs lm look fra gs. Så blir vel bra :) Har veldig lyst på e36 igjen! Vil lengre ned imot jorda ;)

Skrevet
hehe, og D2 er vel ikke akkurat i samme prisklasse som JOM og V-maxx vee? :D

Men har du coilovers på din nå altså? mener å huske at du engang hadde 70mm - 40mm?

Jeg bytta jo til coilovers før det ble "inn" :P Har hatt D2 i 3-4 år nå ^^

Joa, koster vel 11-12tusen per idag :P

Skrevet

Lenge siden jeg har vært i tråden din da skjønner jeg! :P

Det er såpass ja! får man tüv på D2 altså? mine v-maxx dempere ble ødelagt etter første vintern :P sier litt om kvalitet x) men student er student, får ikke gjort noe med det med det første :P

Demperene er selvfølgelig bytta til bilstein senkedempere :P

Skrevet
e36`n ble vel solgt i 2008, å har vært lite aktiv siden da! Skal legge ut 528`n for salg etter at den har vært på verksted å få byttet litt deler ifm 4-hjulskontroll! Har enda ikke lagt på sommerdekkan pga at den sliter skjeivt :P

Har helt nye 19" bbs lm look fra gs. Så blir vel bra :) Har veldig lyst på e36 igjen! Vil lengre ned imot jorda ;)

Husker godt at du solgte den :/ ble 5er på grunn av familie, hvis jeg husker riktig?

LM er pent! :D du får sende meg en link til annonsen så jeg får se hvordan den har blitt :P

Kjøp e36! :) drømmen min er en dakargul e36 coupé :D

Skrevet

Det er såpass ja! får man tüv på D2 altså? mine v-maxx dempere ble ødelagt etter første vintern :P sier litt om kvalitet x) men student er student, får ikke gjort noe med det med det første :P

Hehe :P er Tüv på de, men de er ikke typegodkjente i Norge enda :P og jeg gidder ikke være førstemann XD så de er jo egentlig ikke lovlige da de er basert på drifting/banekjøring 8)

bilstein er bra! :-) Hadde det før jeg kjøpte D2

Skrevet

Hehe :P er Tüv på de, men de er ikke typegodkjente i Norge enda :P og jeg gidder ikke være førstemann XD så de er jo egentlig ikke lovlige da de er basert på drifting/banekjøring 8)

bilstein er bra! :-) Hadde det før jeg kjøpte D2

Jasså, men hva har du gjort på EU da? bytter til noe annet? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...