ZhilleN Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Fy faen den quattroen der så skikkelig fin ut! Må vi snart ha et møte! Hadde vært tøft med en shoot av bila også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 er ikke ultimate compound en nokså grov polish da? Til bruk for DA maskin...ikke rart du fikk skjolder kan jo ikke sammenligne en polish/voks/fyller med kun en grov polish ^^ Mye mulig ^^ Fy faen den quattroen der så skikkelig fin ut! Må vi snart ha et møte! Hadde vært tøft med en shoot av bila også Nødt til det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Har du fjernet hjelpefjærene foran? Nydelig bil hvertfall, prøver å få bilen min ca. like lav, har JOM coilovers.. Har du evt. bilde av oppsettet bak? tenker på fjær og justeringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Har du fjernet hjelpefjærene foran? Nydelig bil hvertfall, prøver å få bilen min ca. like lav, har JOM coilovers.. Har du evt. bilde av oppsettet bak? tenker på fjær og justeringen.. Takk : ) stemmer, har fjernet hjelpefjæra foran og justeringsskivene bak dårlig med bilder fra oppsettet her. Tenker du på hva du må fjerne bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Ja.. Fjerne hele justeringen bak og kun kjøre fjær? Har 0 peiling på coilovers, må bare beklage altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Du fjerner den blanke justeringsskiva i toppen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Ah, ikke verre enn det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Syntes det er litt rart... Mine D2 kom med en bolt til å feste selve justeringen fast nede "brønnen" der... syntes det er tungvint å heve/senke, men vet iaf at det sitter på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 hehe, og D2 er vel ikke akkurat i samme prisklasse som JOM og V-maxx vee? Men har du coilovers på din nå altså? mener å huske at du engang hadde 70mm - 40mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 e36`n ble vel solgt i 2008, å har vært lite aktiv siden da! Skal legge ut 528`n for salg etter at den har vært på verksted å få byttet litt deler ifm 4-hjulskontroll! Har enda ikke lagt på sommerdekkan pga at den sliter skjeivt Har helt nye 19" bbs lm look fra gs. Så blir vel bra Har veldig lyst på e36 igjen! Vil lengre ned imot jorda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 hehe, og D2 er vel ikke akkurat i samme prisklasse som JOM og V-maxx vee? Men har du coilovers på din nå altså? mener å huske at du engang hadde 70mm - 40mm? Jeg bytta jo til coilovers før det ble "inn" Har hatt D2 i 3-4 år nå ^^ Joa, koster vel 11-12tusen per idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Lenge siden jeg har vært i tråden din da skjønner jeg! Det er såpass ja! får man tüv på D2 altså? mine v-maxx dempere ble ødelagt etter første vintern sier litt om kvalitet x) men student er student, får ikke gjort noe med det med det første Demperene er selvfølgelig bytta til bilstein senkedempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 e36`n ble vel solgt i 2008, å har vært lite aktiv siden da! Skal legge ut 528`n for salg etter at den har vært på verksted å få byttet litt deler ifm 4-hjulskontroll! Har enda ikke lagt på sommerdekkan pga at den sliter skjeivt Har helt nye 19" bbs lm look fra gs. Så blir vel bra Har veldig lyst på e36 igjen! Vil lengre ned imot jorda Husker godt at du solgte den :/ ble 5er på grunn av familie, hvis jeg husker riktig? LM er pent! du får sende meg en link til annonsen så jeg får se hvordan den har blitt Kjøp e36! drømmen min er en dakargul e36 coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Lenge siden jeg har vært i tråden din da skjønner jeg! Det er såpass ja! får man tüv på D2 altså? mine v-maxx dempere ble ødelagt etter første vintern sier litt om kvalitet x) men student er student, får ikke gjort noe med det med det første Demperene er selvfølgelig bytta til bilstein senkedempere Hehe er Tüv på de, men de er ikke typegodkjente i Norge enda og jeg gidder ikke være førstemann XD så de er jo egentlig ikke lovlige da de er basert på drifting/banekjøring bilstein er bra! Hadde det før jeg kjøpte D2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Lenge siden jeg har vært i tråden din da skjønner jeg! Det er såpass ja! får man tüv på D2 altså? mine v-maxx dempere ble ødelagt etter første vintern sier litt om kvalitet x) men student er student, får ikke gjort noe med det med det første Demperene er selvfølgelig bytta til bilstein senkedempere Hehe er Tüv på de, men de er ikke typegodkjente i Norge enda og jeg gidder ikke være førstemann XD så de er jo egentlig ikke lovlige da de er basert på drifting/banekjøring bilstein er bra! Hadde det før jeg kjøpte D2 Jasså, men hva har du gjort på EU da? bytter til noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå