Tiseth! Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Ok, selv har jeg takluke på min. Ikke AC da. Er vel bare å sende inn søknad til biltilsynet? Hvis de godkjenner søknaden må det vel være greit? Kjedelig å komme på kontroll å finne ut at bilen ikke kunne godkjennes likevell. skal gå fint det, glemte at demperne også må byttes! så de er ikke helt like.. selv om de godkjenner søknaden trenger den ikke å bli godkjent på kontroll, veeeldig viktg at du har alt av papirer i orden når du kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Det lureste er å skrive en planlegging om hva som skal byttes, bremser, dempere og det du tenker på. Og sende hele planlegginga til BT, får du godkjent. Så kan du vente med å ombygge til da du har råd og tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Oi, her hadde det skjedd mye siden sist jeg var innom! Fikk mye gratis svar her! Vurderer å legge unna en liten slant med penger til sommeren for handle en 328 delebil fra Sverige Må ha mer krutt i denna begynner å bli lei av at alle kjører fra meg! er jo får i ulveklær ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Brukte dagen i dag til å spyle av bilen og calibrere anlegget med alpine imprint Lyden ble utmerket, men måtte lure calibreringa litt for å få maks ut av basserne vinteroppsettet i år imprint mikrofonen. kalibrering. Måtte klundre litt med programmet i tillegg, da det er lagd til win xp. og dermed fungerte ikke driverne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Gromt når du justerer anlegget såpass da, ble vell veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Låter bra men er slik at man hele tiden har lyst på mer neste er vel å bytte ut fra R serien til X serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 I går ankom lydisolering til bilen STP BTP 10 gold. STP vibroplast gold bulk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Stereo nerd du! Lyst til å lage slik anlegg i min også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Glad i god lyd hehe, skal ikke vær umulig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 I romjula fikk jeg kjøpt inn Lydisoleringsmateriale! STP er merket som ble brukt, og slik gikk det Jeg la i alle dørene, hele bagasjerommet og bagasjelokket er fornøyd med resultatet La først et lag som stopper viberasjoner også et lag som lydisolerer og lydabsorberer Døra - viberasjonsmaterialet. Døra - 1cm tykk lydisolering utenpå. Nesten Ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Vurderer 195/40 eller 205/40 på de nye 17 tommerne mine ( 8,5 brede ) Formeninger? Var å kjøpte anlegg til rommet her for noen helger siden ble trangt om plassen etter at vi hadde fått stappet inn 2 * Klipsch RF-82 MK1 og en onkyo 709B reciever Litt vanskelig å se, men høytaleren øverst går fra glass til glass! Som om de var designa til å passe akkurat inni e36 ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Slått til på tilbud du også ja, fin pris for riktige høytalleer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Tror det blir dritfett med BBS RS ! 195 tror jeg blir bra! Har 205 på mine 8.5" Blir litt lite dekkstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Klipsch høytalerene er helt fantastiske! Eneste som er kjipt nå, er at jeg må ha resten av serien MÅ HA! Har vel ikke noen gode bilder av strekken på 205/40R17 på 8,5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Da har jeg kommet et skritt nærmere sommeren! Bestilte dekk til BBS RS'ene her om dagen. Falken-Ohtsu ZIEX ZE-912 195/40 R17 81W XL BSW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå