Michter Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Da har jeg endelig fått dekk på RS'ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Porr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Dette blir hett!!! Shoot av bila til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Jeg vil også ha bmw som kan være med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Komme til gjøvik da så blir jeg med også, bare jeg får satt den sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Ja må ha shoot på skiblanderbrygga, fint og ta bilder der Bimmern er snart ferdig nå, så den blir klar, må få i gang ræva nå Carl, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Takk blir lett mange photoshoots i år! Har planer og å lage film i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 riktige felger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
image Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 I think you need 330D brakes on a front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 nice nok rette tingen å gjør å velge 195 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Takk Syns det ble bra selv! klør i fingra etter å få se dem på senket bil Ikke lenge til man kan legge bilen neppå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Takk Syns det ble bra selv! klør i fingra etter å få se dem på senket bil Ikke lenge til man kan legge bilen neppå ingen fare og legge om nå var ute og testkjørte min får første gang i år og jeg kjører på sommersdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Takk Syns det ble bra selv! klør i fingra etter å få se dem på senket bil Ikke lenge til man kan legge bilen neppå ingen fare og legge om nå var ute og testkjørte min får første gang i år og jeg kjører på sommersdekk Har du fått satt sammen bimmern? stemmer det at du av og til står parkert i bassengveien? Vurderer å legge om! På streetmeeten på Jessheim i helga la bilen min seg sidelengs da jeg kjørte forbi, bare is! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 hehe den er delevis ferdig, mangler litt små ting her og der. men mye igjen før den er klar får og vises frem ja bor i skolegata ved gjøvik skolen så står enten i gata rundt der eller ved høyskolen da dama bor der sett din stått rundt her også ett par turer hvor i gjøvik holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå