Michter Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Ja, kjenner ei som bor i en av leilighetene der Jeg bor mellom Gjøvik og Raufoss, så må kjøre til skolen hver dag :/ Må finne meg noe i byen til neste semester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Ja, kjenner ei som bor i en av leilighetene der Jeg bor mellom Gjøvik og Raufoss, så må kjøre til skolen hver dag :/ Må finne meg noe i byen til neste semester aha, stemmer, har sett bilen din her flere ganger;) er vel ikke lenge før min er ute igjen heller så da får vi ta en prat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Det må vi gjøre! Virker som et bra bilmiljø på Gjøvik, hvertfall på statoilen nede ved mjøsa Satt på sommerfelga i går her er en liten teaser på hva som er i vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Jævla teaser, vet du har bilder fra andre vinkler på pcn så det er bare å legge ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Det der så jævlig gromt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Hva er ET på de felgene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Sikkert mellom 15-20 enplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Grooomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Meget fet bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Oi, her hadde det skjedd mye siden sist jeg var innom! Fikk mye gratis svar her! Vurderer å legge unna en liten slant med penger til sommeren for handle en 328 delebil fra Sverige Må ha mer krutt i denna begynner å bli lei av at alle kjører fra meg! er jo får i ulveklær ;P Om du fortsatt lurer så har 328 ventilerte bremser framme og bak. Bakbremsene bak er faktisk mindre enn på 325 i diameter. 323 har samme understell som 328 så kan spare deg noen kroner der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Bra teas! vi vil ha mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Takk kanskje det kommer noen flere bilder utover, må vaske bilen først og få tatt en ordentlig shoot! tonyku: ET på felgene er 13. Håvard P: interessant! det skal jeg notere meg! skal bruke alle pengene jeg tjener i sommer på å bygge den om til 328 ell no liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Nå Michter.... FÅ SE DEM PÅ BIL FRA EN BEDRE VINKEL! blir gal av og se på det bilde der, vil se åssen de sitter på bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Nå Michter.... FÅ SE DEM PÅ BIL FRA EN BEDRE VINKEL! blir gal av og se på det bilde der, vil se åssen de sitter på bilen!! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 hehe, klarte ikke dy meg etter jeg hadde vaska bilen i dag eneste som gjenstår nå er å legge litt camber på bakhjula, valse inn kanten i hjulbuene, også tilpasse det hele med spacere Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå