Michter Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Får skaffe meg tårnlager med camberjust hvis jeg ser dekka slites fort Mange delte meninger om felga ville gå ned til 17 da jeg syns 18 ble litt stort. hadde du spurt meg for 2 år siden, hadde jeg ikke kjøpt meg rs hvis de hadde vært på 10kr marked engang men etter å ha sett utallige bilder av rs, på alle slags mulige biler. Er jeg glad for at jeg har et par i tillegg til at jeg har blitt veldig fan av trappekant De fleste bildene i tråden er tatt med eos 450D med 18-50mm eller 50-200mm med polariseringsfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Jeg måbare spørre deg om noe, subber din lett over fartsdumper osv? Sliter med det, og ser ut som vi kjører omtrent lik høyde også, sitter omtrent fast noenganger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Det kommer helt ann på fartsdumpa noen subber, andre ikke og enkelte kommer man seg aldri over Har du problemer med mye subbing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Jeg måbare spørre deg om noe, subber din lett over fartsdumper osv? Sliter med det, og ser ut som vi kjører omtrent lik høyde også, sitter omtrent fast noenganger hehe Kjøre du litt på skrå over dumpen går det vell bra ? Men alt etter dumpen da .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 haha, bra lav e36 det der! Skulle likt å vite hva slags senkesett han kjører på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Nei kjører skrått over jeg, hele bilen legger seg oppå dumpa på midten og bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 haha, bra lav e36 det der! Skulle likt å vite hva slags senkesett han kjører på Har nokk fjerna justetinga på demperen bak og den minste fjøra på hver demper forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Tok noen bilder av Bimmern før jeg stakk til Elmia i helga Har et problem hvor jeg ikke fått løs camberstaget bak på venstre hjul. Skal varme det opp i håp om at det slipper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 haha, bra lav e36 det der! Skulle likt å vite hva slags senkesett han kjører på Har nokk fjerna justetinga på demperen bak og den minste fjøra på hver demper forran. Det har jeg og så han må ha et annet merke Jeg kan tenke meg at han kjører med stanceworks sitt zero clearance coilovers, noe som vi nordmenn ikke kan kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 med så liten rulleomkrets på den hvite, er det ikke rart den var lav... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 med så liten rulleomkrets på den hvite, er det ikke rart den var lav... sant! Er vel ratt 35 profil det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 litt mer nyttig å vite enn "ganske mye camber" Blir heftige dekk på deg ///Mysild hehe ja ser den beste er vel å justere til det ser bra ut og si til hjulstillingsmannen at ikke før røre camberen bortsett fra å justere den lik på begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Eksospotta mi har rusta tvers av, så er på leting etter ny! Noen som vet om noe bra? har sett på: scorpion DTM Scorpion STW-m3 Scorpion STW Scorpion Lemans Supersport 2x76mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Scorpion STW uten tvil, lyden er perfekt og den ser riktig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Jeg har DTM eksOs, høres ut som det er 400hk men, er jævlig fin lyd hverfall Har catback på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå