Gå til innhold

][V][ichter's E36 - bilder av nytt oppsett s.37

Share

Anbefalte innlegg

Får skaffe meg tårnlager med camberjust hvis jeg ser dekka slites fort :P

Mange delte meninger om felga :P ville gå ned til 17 da jeg syns 18 ble litt stort. hadde du spurt meg for 2 år siden, hadde jeg ikke kjøpt meg rs hvis de hadde vært på 10kr marked engang :P men etter å ha sett utallige bilder av rs, på alle slags mulige biler. Er jeg glad for at jeg har et par :D i tillegg til at jeg har blitt veldig fan av trappekant ;)

De fleste bildene i tråden er tatt med eos 450D med 18-50mm eller 50-200mm med polariseringsfilter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 599
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg måbare spørre deg om noe, subber din lett over fartsdumper osv? :P

Sliter med det, og ser ut som vi kjører omtrent lik høyde også, sitter omtrent fast noenganger :P hehe

Kjøre du litt på skrå over dumpen går det vell bra ? Men alt etter dumpen da .. :P

:lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, bra lav e36 det der! :) Skulle likt å vite hva slags senkesett han kjører på :P

Har nokk fjerna justetinga på demperen bak og den minste fjøra på hver demper forran. :)

Det har jeg og :P så han må ha et annet merke ;) Jeg kan tenke meg at han kjører med stanceworks sitt zero clearance coilovers, noe som vi nordmenn ikke kan kjøre med :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt mer nyttig å vite enn "ganske mye camber" :P

Blir heftige dekk på deg ///Mysild :D

hehe ja ser den :lol: beste er vel å justere til det ser bra ut og si til hjulstillingsmannen at ikke før røre camberen :twisted: bortsett fra å justere den lik på begge sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...