Thewiz Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Blir ikke helt enig med meg selv om det er penere med skrått skåret bakpotte eller rett på scorpion. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Jeg bestillte meg rett igår stw-m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Fortsatt litt usikker på åssen eksos jeg skal kjøpe om den skal være kutta vinkelett, skrått eller peke oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 jeg har scorpion stw, om du vil kikke på min så får du bare skrike ut tror også den ville blit pen på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Vinkelrett på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 jeg har scorpion stw, om du vil kikke på min så får du bare skrike ut tror også den ville blit pen på bilen din Nice! skulle gjerne likt å sett de i ekte! Går det ann å møtes nedpå mjøsstranda i denne uka? Men hva er forskjell mellom Lemans og STW m3? - lyden? for begge er vel kutta vinkelrett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 jeg har scorpion stw, om du vil kikke på min så får du bare skrike ut tror også den ville blit pen på bilen din Nice! skulle gjerne likt å sett de i ekte! Går det ann å møtes nedpå mjøsstranda i denne uka? Men hva er forskjell mellom Lemans og STW m3? - lyden? for begge er vel kutta vinkelrett? kan få til det, mulig jeg skal ut en tur i morgen kveld med den tror den ene har kutta litt nedover faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Satte på min stw-m3 igår Bolt on! tok ca en time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Ser bra ut glenglen, nå må jeg bare se hvordan STW potta ser ut på nært hold, så får jeg ta et valg Du bestilte fra koed.no ? hvor lang tid brukte forsendelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Ser bra ut glenglen, nå må jeg bare se hvordan STW potta ser ut på nært hold, så får jeg ta et valg Du bestilte fra koed.no ? hvor lang tid brukte forsendelsen? http://images.bimmers.no/files/8a32z41szh18aa2mbg2m.jpg tipper det er denne med litt anna kutt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Scorpion STW uten tvil, lyden er perfekt og den ser riktig ut +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Har dette på 328en min, lyden er tøff samt grom finish, klart ett av de bedre valgene scorpion ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Jeg ville glatt gått for scorpion stw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Jeg liker tynne rør jeg da, her har du et bilde av STW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå