///Mysild Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Godkjent senket med 60mm senk foran og framme... så det er jo ikke noe å legge seg oppi for de på verkstedet Da skal bare ha senk godkjent i vognkortet for å godkjenne bilen de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 e36`n ble vel solgt i 2008, å har vært lite aktiv siden da! Skal legge ut 528`n for salg etter at den har vært på verksted å få byttet litt deler ifm 4-hjulskontroll! Har enda ikke lagt på sommerdekkan pga at den sliter skjeivt Har helt nye 19" bbs lm look fra gs. Så blir vel bra Har veldig lyst på e36 igjen! Vil lengre ned imot jorda Husker godt at du solgte den :/ ble 5er på grunn av familie, hvis jeg husker riktig? LM er pent! du får sende meg en link til annonsen så jeg får se hvordan den har blitt Kjøp e36! drømmen min er en dakargul e36 coupé Ja var nok pga familie.. Hun er blitt så stor nå, så trenger ikke stasjonsvogn lengre(heldigvis) Ja skal legge ut link på forumet også, så du skal få se den Ble litt keen på technoviolet coupè jeg Ikke så mange av de da, men vi får se hva som dukker opp i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Bra Nå kan dama kjøre stasjonsvogn også kan du kjøre lekebil coupe er det fineste! Er lei 4-dørs :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Pen bil du har! Perfekt stuk så deg i sundet Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Pen bil du har! Perfekt stuk så deg i sundet Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Takker Så du da bilen var stapp full eller var det bare to i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 jeg lurer på om jeg skal ut og rægge jeg ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Pen bil du har! Perfekt stuk så deg i sundet Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Takker Så du da bilen var stapp full eller var det bare to i den? Så bare 2 hvis du la merke til to stk ved bokhandelen ca kvart over 2 som gikk med hver sin kebab så var den ene meg Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Bilen i 17.mai modus Var ikke mye bilpleie foran denne dagen da det egentlig var spådd regn hele. men Været viste seg fra en bedre side og sola var stort sett oppe. Så bilen var ikke i sin beste tilstand. Må også legge til at bilen står på ujevnt underlag, så høyden fra hjula til hjulbua lyver Er egentlig ikke spesielt fan av flagg i ruta, men kameraten min hadde disse liggende, så da tenkte vi " why not" og ved å feste dem langt bak mellom rutene bikket de bakover så bilen ble litt mer hissig ;O) Så de har sitti på i hele dag Planen var egentlig å få et litt større flagg henge bakover ut av bagasjerommet, men planen gikk i vasken da jeg ikke fant flaggene Ikke alt er positivt ved denne datoen; mista et jekkelokk til sideskjørtene i dag :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Ut og ta en shoot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Neivel................ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Ut og ta en shoot? Tenkte du på i går kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Ut og ta en shoot? Tenkte du på i går kveld? Jaa var perfekt i natt Jeg skal hvertfall ut i kveld og ta en shoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Nice! si fra! 41 63 49 51 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Jepp Sender deg en melding jeg, drar ut når det er ganske mørkt, vet om et genialt sted og ta kveldsbilder Nede ved Eidsvollbygningen er det bra og ta bilder, Råholt ungdomsskole, og ørn feltet på Dal Si ifra om du vet om noen steder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Har fått meg nye klistremerker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå