///Mysild Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Får du betalt for å kjøre rundt med reklame? Regner med du får klisterene gratis iaf... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Dødsfett med stickers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Får du betalt for å kjøre rundt med reklame?Regner med du får klisterene gratis iaf... Folk skjønner ikke greia ser jeg... er gromt med stickers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Får du betalt for å kjøre rundt med reklame?Regner med du får klisterene gratis iaf... hehe, nå er ikke akkurat klistremerkene den største utgifts posten på bilen Bestiller de jeg liker på ebay for slikk og ingenting : ) Dødsfett med stickers Takk : ) ble fornøyd! Får du betalt for å kjøre rundt med reklame?Regner med du får klisterene gratis iaf... Folk skjønner ikke greia ser jeg... er gromt med stickers Ser ikke den greia jeg heller stickers er jo gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Jeg skrev innlegget med et snev av ironi Jeg er blitt for gammel for så mye klister, ett eller to er ok, men syntes dette var litt mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Jeg skrev innlegget med et snev av ironi Jeg er blitt for gammel for så mye klister, ett eller to er ok, men syntes dette var litt mye hehe, hver sin smak Må friske opp en sliten bil med slapp lakk vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Jeg skrev innlegget med et snev av ironi Jeg er blitt for gammel for så mye klister, ett eller to er ok, men syntes dette var litt mye hehe, hver sin smak Må friske opp en sliten bil med slapp lakk vettu Hehe, okey. Hvis det er slik å forstå, hvorfor har du da 80% av klisterene på vinduet bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Jeg skrev innlegget med et snev av ironi Jeg er blitt for gammel for så mye klister, ett eller to er ok, men syntes dette var litt mye hehe, hver sin smak Må friske opp en sliten bil med slapp lakk vettu Hehe, okey. Hvis det er slik å forstå, hvorfor har du da 80% av klisterene på vinduet bak? hehe Jeg setter de der jeg syns det ser best ut! Vil ikke ha det kasta på bilen, skal være symmetri oppi det hele : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 hehe Jeg setter de der jeg syns det ser best ut! Vil ikke ha det kasta på bilen, skal være symmetri oppi det hele : ) Nå er jeg bare vanskelig for di jeg vil, men skjønte ikke hva klister på vinduet hjelper for slitt lakk Men joa, har vært der det var kult med masse klister på bilen jeg også men så ble jeg 19 år, og da tok jeg det vekk ^^ (var den litt frekk? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 hehe! hva kan jeg si, folk er forskjellige Har blitt bitt av basillen etter å ha vært på endel vw-audi-treff : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Digger stance sticker bomb og div jeg Min bil forblir med merker på hvertfall ut 2012 sessongen, så får vi se. Keep your stickers on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Endelig noen som skjønner : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Da var bimmern valset bak og for et resultat! og 0,5cm spacer ble montert! : ) Jeg og en kamerat varmet opp på en sliten golf 1. Vi herja med valsen og den blei faen meg stygg! latterlig! x) bedre ble det ikke når vi skulle ha den inn igjen, henta gummihammer og dælja til! *Bilder av resultatet kommer senere. Glemte kamera i dag Men når jeg kom hjem, så merket jeg at den ene felgen min var blitt veldig varm, mens de tre andre er kalde. Det er ikke noen antydninger til lyd under kjøring. Noen som har noen formeninger om hva i alle dager som foregår der? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Ut og shoote litt i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Det kan vi ordne! Når tid tenker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå