Michter Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 motorene er ikke noe å skryte av, men går billig Da har sideskjørtene fra GS ankommet! skal prøve å få sendt dem til lakkering på fredagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 I dag hentet jeg sideskjørta og frontfanger som var ferdig lakkert! mangler bare noen få deler som kommer i posten, så skal det begynne å skje litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Denne var jo rett lekker ! Bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Den har blitt forvandlet til det positive ja Hvordan har du montert CCFL ringene? Inne på selve reflektoren eller rett innenfor det ytterste glasset? Jeg ville ikke ta fra hverandre det yttre glasset siden det satt så godt med mye skitt og lim. Ser tydelig at du har ringer selvom lysene ikke står på. Mine blir godt gjemt inni lykta når de ikke brukes.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Jeg har montert mine CCFL ringer mellom ytterglasset og innerglasset. Altså hvis du har en lykt, deler du denne i to, slik at du har pærene og reflektoren på den ene siden og glassene på den andre siden. Så tar du ut de to innerglassene. disse sitter i klips og lim. deretter dytter du inn CCFL ringene innenfor de glassene du har tatt ut. limer igjen glassene og setter lykta sammen. da vil CCFL ringene ligge i mellom glassene var det en grei forklaring? forresten har jeg lagt sotefilm på de nye lyktene mine. før og etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 I går monterte jeg den nye fronten og deretter monterte den gamle rieger leppa, og resultatet ble bra! Mangler bare å få montert M-tech sideskjørt! (mobilbilder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Jeg har montert mine CCFL ringer mellom ytterglasset og innerglasset. Altså hvis du har en lykt, deler du denne i to, slik at du har pærene og reflektoren på den ene siden og glassene på den andre siden. Så tar du ut de to innerglassene. disse sitter i klips og lim. deretter dytter du inn CCFL ringene innenfor de glassene du har tatt ut. limer igjen glassene og setter lykta sammen. da vil CCFL ringene ligge i mellom glassene var det en grei forklaring? forresten har jeg lagt sotefilm på de nye lyktene mine. før og etter. Ja bra forklaring Tenkte på det samme selv, for var redd ringene ville bli borte i lykta. Men det var så mye lim og sånn der så orket ikke begynne å bryte opp dette. Men får se hva jeg gjør i fremtiden. Det lyser uansett godt Men ringene blir helt usynlige når de ikke er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Her kommer en stor bildeupdate! mangler sota lykter og mtech sideskjørt. Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 nye sota lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 såg sint ut den der få deg noen nye skilt, det gir bilen et løft og ser litt nyere ut syns hvertfall jeg. koster ikke mer en 100lappen på biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 låg og fin! Noen nye skiltplater som allerede nevnt gjør mye! Hvordan farge er bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Takk takk! Begynner å bli fornøyd med bilen selv! har tatt rust på kanalene i dag, så da er det ikke lenge til sideskjørta kommer på! Angående nye skilt er det oppe til vurdering, selv om jeg syns de ser veldig plastikk ut i forhold Fargen er 307/6 - Dunkelgrün 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Det er plastiskk, så ikke rart det ser sånn ut Jeg bytta selv forrige uke til nye skilt. Må si meg fornøyd Vil tro det passer bra til den fiiine bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Ser veldig bra ut den bilen din! Har sett den flere ganger her på Råholt hva har skjedd foran ved skjermen? Ser ut som det har flassa lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Det er plastiskk, så ikke rart det ser sånn ut Jeg bytta selv forrige uke til nye skilt. Må si meg fornøyd Vil tro det passer bra til den fiiine bilen din jah! har ikke lyst på plastikk! men i går var jeg på autozentrum på Gardermoen, og der så jeg en e93 med nye skilt, men den hadde ikke noe plastikk! tror jeg skal skaffe meg det Ser veldig bra ut den bilen din! Har sett den flere ganger her på Råholt hva har skjedd foran ved skjermen? Ser ut som det har flassa lakk? Kjører ofte forbi råholt, jobber på gardermoen også er det så mye veiarbeid på E6'n Det er jeg som driver å pusser rust. I går ble jeg ferdig under kanalen og har fått tettet igjen med epoxy og tectyl. I dag er det grunning og farge på siden av kanalen da det er gjort blir det montert M-tech sideskjørt som ligger ferdig lakkert i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå