Michter Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Liten update! Slet litt med å finne ut hva mer jeg kunne gjøre med bilen. kom dermed fram til at alle 6ere har mye plastdeksler og drit. 316 har ingen, så jeg har satt i gang et prosjekt for å få motoren blank som bare faen alt er sandpapir er kjøpt inn og har forløpig kommet til P180 på toppdekselet. skal blir gjort mye mer i den neste dagene Eller har det kommet på noen nye klistremerker, samt tatt bort noen jeg brukte som midlertidige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 sliper du bare ned toppdekslet, og chromer det opp da eller? Mulig jeg selger e36'en jeg da.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Stemmer det ! = ) kjipt da, hva skal du kjøpe da? lei gamle biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Hehe tanken på e46 har vært lenge nå, og har funnet en spesiell en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Tøff film, og rå tøff bil! Fint med glassblåser på jobb. Gjorde det med min forge uke, og dro på ett par strøk med klarlakk! Vart jo som nytt i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Hehe tanken på e46 har vært lenge nå, og har funnet en spesiell en Nei, uff, det er det jo flust av i Eidsvoll :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Tøff film, og rå tøff bil! Fint med glassblåser på jobb. Gjorde det med min forge uke, og dro på ett par strøk med klarlakk! Vart jo som nytt i forhold Takk takk Ikke dårlig! har du noe bilder av resultatet? slenger opp et bilde som ble tatt av en random på Gardermoen Raceway i går var greit oppmøte med mye biler = ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Kul den filmen fra Gjøvik Tok også en titt på bilen din når du var på åpen dag for VW/Audi klibben på Møller Bil Ryen. Lett en av de feteste sedanene jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Fy faen, jeg for ikke med meg en dritt av treff jeg.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Se i tråden min du Der ligger før og etter bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Kul den filmen fra Gjøvik Tok også en titt på bilen din når du var på åpen dag for VW/Audi klibben på Møller Bil Ryen. Lett en av de feteste sedanene jeg har sett! Takk takk Kameraten min er VW audi fan, så dro innom der før vi stakk videre til ValleHovin Den svarte 6er'n med luft er faen meg fin! Fy faen, jeg for ikke med meg en dritt av treff jeg.. :/ GATEBIL neste helg Får vel ta en shoot snart vee? før du selger bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Niks, den skal ikke selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Niks, den skal ikke selges! Flott! det siste vi trenger er flere E46'ere i området her trenger derimot de e36'ene vi har. Etter min mening er det bare din og min som ser ut her i strøket. Andre har pakkisstyling, noen er rusta i stykker og resten kjøres av gamle folk :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Haha ja, sant det, + noen ungdommer som har ihjelkjørte 316 coupe'er Skal kjøpe meg nye felger nå da, men har jo ikke fått svar fra han enda, venter på svar :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Jeg har sliten 318 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå