Gå til innhold

][V][ichter's E36 - bilder av nytt oppsett s.37

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 599
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fint at det er en til som er enig :)

Nå har jeg fått nye ventilhetter, mer stanceworks klistremerker, Meguiars proffserien #95 og #201 (som skal brukes etter scholl s3gold som også er bestilt) :)

Neste på agendaen er swissvax Autobahn og en eller annen voks fra enten swissvax eller pinnacle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hørte du hadde hengt deg på kjerringa her om dagen :lol:

haha! ja stemmer det :D så bilen starta opp utenfor rema 1000 da jeg kjørte forbi. Jeg stoppa på første busslomme for å vente, tenkte å slå ann en prat. Men bilen var ikke mye interessert i å stoppe :P Så ikke at det var ei jente før hu svingte inn mot Dal lakkverksted :P Må slutte å sote vinduene på bilen, så det går ann å se hvem som kjører! :D

Digg denna bilen din :D så deg på jessheim på mandag kveld ved essoen ;)

Takk :) var det du som sto der med e30 ja! var den "eneste" bilen jeg så på plassen :D fin bil med riktige felger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! ja stemmer det :D så bilen starta opp utenfor rema 1000 da jeg kjørte forbi. Jeg stoppa på første busslomme for å vente, tenkte å slå ann en prat. Men bilen var ikke mye interessert i å stoppe :P Så ikke at det var ei jente før hu svingte inn mot Dal lakkverksted :P Må slutte å sote vinduene på bilen, så det går ann å se hvem som kjører! :D

Haha :lol: hadde stoppa jeg hadde det vært meg :P

Så deg ikke på Jessheim, stod mest på parkeringa til jessheim storsenter.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :lol: hadde stoppa jeg hadde det vært meg :P

Så deg ikke på Jessheim, stod mest på parkeringa til jessheim storsenter.. :)

Håper det! Får ta et møte snart igjen! Så du kjørte forbi new kebabish rundt midnatt på lørdag :P var i ferd med å ringe deg, men fant ut at jeg ikke hadde nummeret ditt lengre :/ send meg en mld så jeg får det igjen =D

Stemmer :P takk for det ;) var mye slitne biler der.. Så skilte meg vel litt ut :P

Ja, er som oftest bare slitne biler på essoen når jeg tar meg en tur innom :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...