fizn Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 CCFL ringene er gromme, og passer godt din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Fint at det er en til som er enig Nå har jeg fått nye ventilhetter, mer stanceworks klistremerker, Meguiars proffserien #95 og #201 (som skal brukes etter scholl s3gold som også er bestilt) Neste på agendaen er swissvax Autobahn og en eller annen voks fra enten swissvax eller pinnacle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Hørte du hadde hengt deg på kjerringa her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Digg denna bilen din så deg på jessheim på mandag kveld ved essoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Hørte du hadde hengt deg på kjerringa her om dagen haha! ja stemmer det så bilen starta opp utenfor rema 1000 da jeg kjørte forbi. Jeg stoppa på første busslomme for å vente, tenkte å slå ann en prat. Men bilen var ikke mye interessert i å stoppe Så ikke at det var ei jente før hu svingte inn mot Dal lakkverksted Må slutte å sote vinduene på bilen, så det går ann å se hvem som kjører! Digg denna bilen din så deg på jessheim på mandag kveld ved essoen Takk var det du som sto der med e30 ja! var den "eneste" bilen jeg så på plassen fin bil med riktige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Hørte du hadde hengt deg på kjerringa her om dagen haha! ja stemmer det så bilen starta opp utenfor rema 1000 da jeg kjørte forbi. Jeg stoppa på første busslomme for å vente, tenkte å slå ann en prat. Men bilen var ikke mye interessert i å stoppe Så ikke at det var ei jente før hu svingte inn mot Dal lakkverksted Må slutte å sote vinduene på bilen, så det går ann å se hvem som kjører! Haha hadde stoppa jeg hadde det vært meg Så deg ikke på Jessheim, stod mest på parkeringa til jessheim storsenter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Stemmer takk for det var mye slitne biler der.. Så skilte meg vel litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Hørte du hadde hengt deg på kjerringa her om dagen haha! ja stemmer det så bilen starta opp utenfor rema 1000 da jeg kjørte forbi. Jeg stoppa på første busslomme for å vente, tenkte å slå ann en prat. Men bilen var ikke mye interessert i å stoppe Så ikke at det var ei jente før hu svingte inn mot Dal lakkverksted Må slutte å sote vinduene på bilen, så det går ann å se hvem som kjører! Haha hadde stoppa jeg hadde det vært meg Så deg ikke på Jessheim, stod mest på parkeringa til jessheim storsenter.. Håper det! Får ta et møte snart igjen! Så du kjørte forbi new kebabish rundt midnatt på lørdag var i ferd med å ringe deg, men fant ut at jeg ikke hadde nummeret ditt lengre :/ send meg en mld så jeg får det igjen =D Stemmer takk for det var mye slitne biler der.. Så skilte meg vel litt ut Ja, er som oftest bare slitne biler på essoen når jeg tar meg en tur innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 liten update på en nye stickers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Ja må nesten treffes igjen en dag Tror jeg så deg på mcdonalds på jessheim samme kvelden Kjører uten stativ nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Det stemmer Å, hvorfor har du tatt det av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Må bytte på litt, begynte og bli litt smålei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Niks (Hilsen Michter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 hehe, skal ikke selges enda Bilder fra siste shooten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå