Michter Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Ser veldig bra ut den bilen din! Har sett den flere ganger her på Råholt hva har skjedd foran ved skjermen? Ser ut som det har flassa lakk? Kjører ofte forbi råholt, jobber på gardermoen også er det så mye veiarbeid på E6'n Det er jeg som driver å pusser rust. I går ble jeg ferdig under kanalen og har fått tettet igjen med epoxy og tectyl. I dag er det grunning og farge på siden av kanalen da det er gjort blir det montert M-tech sideskjørt som ligger ferdig lakkert i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 DER har vi sota framlykter ja! Har tenkt på dette selv, men var litt bekymra for hvordan lyset blir etterpå, lyser det greit eller blir det litt hemmet? Ser skammfeit ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Jeg sota mine for mye, så jeg ble hemmet endel (men nå er de nye lyktene mine dårlig stilt inn i tillegg) :S men det går. Skal bytte lykter til vintern igjen, for da er det jo mørkt hele tida! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Så var det vasking av bil men en artig duppeditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Ser veldig bra ut den bilen din! Har sett den flere ganger her på Råholt hva har skjedd foran ved skjermen? Ser ut som det har flassa lakk? Kjører ofte forbi råholt, jobber på gardermoen også er det så mye veiarbeid på E6'n Det er jeg som driver å pusser rust. I går ble jeg ferdig under kanalen og har fått tettet igjen med epoxy og tectyl. I dag er det grunning og farge på siden av kanalen da det er gjort blir det montert M-tech sideskjørt som ligger ferdig lakkert i garasjen Åja Det blir sikkert knall når du får på skjørta Jeg kjørrer rundt i en svart passat, med sota baklykter og chromefelger........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Så var det vasking av bil men en artig duppeditt Åh!! Foamcanon skal jeg kjøpe meg etterhvert også Åssen fungerer karacher foamen egentlig? Hvilken karacher høyttrykk bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Ser veldig bra ut den bilen din! Har sett den flere ganger her på Råholt hva har skjedd foran ved skjermen? Ser ut som det har flassa lakk? Kjører ofte forbi råholt, jobber på gardermoen også er det så mye veiarbeid på E6'n Det er jeg som driver å pusser rust. I går ble jeg ferdig under kanalen og har fått tettet igjen med epoxy og tectyl. I dag er det grunning og farge på siden av kanalen da det er gjort blir det montert M-tech sideskjørt som ligger ferdig lakkert i garasjen Åja Det blir sikkert knall når du får på skjørta Jeg kjørrer rundt i en svart passat, med sota baklykter og chromefelger........ Da skal jeg holde øynene oppe Så var det vasking av bil men en artig duppeditt Åh!! Foamcanon skal jeg kjøpe meg etterhvert også Åssen fungerer karacher foamen egentlig? Hvilken karacher høyttrykk bruker du? Denne Karcher varianten har jeg http://www.karcher.no/no/Produkter/Hjem ... 369300.htm Foamcanonen er ikke min, var en kamerat sin som vi måtte teste, han fortalte til meg at han hadde kjøpt den på mekonomen for 199kr ;D vurderer å kjøpe en slik en selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Ok, ja så de på mekonomen på Jessheim Vurderer sterkt og prøve denne typen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Da har bilen rullet over 222 222 km og har nok en gang fått forandringer i utsende. M3 siderskjørt er montert og riegerleppa er erstattet med GT splittere. Nå forbereder jeg meg til EUkontroll av bilen som skal tas i starten av 2011, satser på at den går glatt igjennom. Skal også få kjøpt inn litt mer Alpine anlegg. Alpine PDX-5 og Alpine SWR-1043D, har trua på dette (Y) Kanskje nytt interiør er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 I tiden jeg har hatt bilen har jeg vært innom forskjellige utseende og hatt forskjellige mål. Her i sommer skulle jeg ha GT-splitters, m3 sideskjørt og senke bilen så mye som mulig. Forrige uke var målet mitt oppnådd. og slik ble resultatet ca4 cm over bakken. Bilen er hevet 0,5cm etter disse bildene Enjoy! Nå gjenstår det bare anlegg.Blir antageligvis Alpine PDX-5 forsterker og 2x10 alpine SWR-1042. Må også bruke bilen i vinter, så da må den heves og settes på 15" vinterhjul. (skal heve bilen mye denne vinteren, i fjor var den litt for lav. Det endte med at jeg måtte kjøpe ny m3 fanger i sommer). Blir også EU-kontroll på starten av nyåret. Er forsåvidt på jakt etter noen hovedlykter jeg kan bruke på vinteren. orginale eller ikke, noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 I går bestilte jeg anlegg fra Sonicelectronix.com. Det ble en Alpine PDX-5 og 2 stykker SWR-1043 bassere. Gleder meg som en unge til å få dem i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Mye pene E36 på bimmers nå ja Veldig pen senk,ikke for mye så det ser ut som fjærene er ødelakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 I dag har jeg fått installert mer anlegg i bilen! 100% alpine og er meget fornøyd! Spiller: Alpine IDA-x001 Foran: Alpine SPR-69C Bak: Alpine SPR-13S - Installert i dag - Forsterker: Alpine PDX-5 Basser: 2x Alpine SWR-1043 En haug med ledninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Dette er en av de penere 4 dørs e36'ene jeg har sett ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå