Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser veldig bra ut den bilen din! Har sett den flere ganger her på Råholt :) hva har skjedd foran ved skjermen? Ser ut som det har flassa lakk?

Kjører ofte forbi råholt, jobber på gardermoen også er det så mye veiarbeid på E6'n :D

Det er jeg som driver å pusser rust.

I går ble jeg ferdig under kanalen og har fått tettet igjen med epoxy og tectyl. I dag er det grunning og farge på siden av kanalen :) da det er gjort blir det montert M-tech sideskjørt som ligger ferdig lakkert i garasjen :D

• Svar 599
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

DER har vi sota framlykter ja! Har tenkt på dette selv, men var litt bekymra for hvordan lyset blir etterpå, lyser det greit eller blir det litt hemmet? 8) Ser skammfeit ut!

Skrevet

Jeg sota mine for mye, så jeg ble hemmet endel (men nå er de nye lyktene mine dårlig stilt inn i tillegg) :S men det går. Skal bytte lykter til vintern igjen, for da er det jo mørkt hele tida! :S

Skrevet
Ser veldig bra ut den bilen din! Har sett den flere ganger her på Råholt :) hva har skjedd foran ved skjermen? Ser ut som det har flassa lakk?

Kjører ofte forbi råholt, jobber på gardermoen også er det så mye veiarbeid på E6'n :D

I går ble jeg ferdig under kanalen og har fått tettet igjen med epoxy og tectyl. I dag er det grunning og farge på siden av kanalen :) da det er gjort blir det montert M-tech sideskjørt som ligger ferdig lakkert i garasjen :D

Åja :) Det blir sikkert knall når du får på skjørta :mrgreen: Jeg kjørrer rundt i en svart passat, med sota baklykter og chromefelger........ :roll::oops:

Skrevet
Så var det vasking av bil men en artig duppeditt :D

mr95vzsx0cm2j8m03gvv.jpg

Åh!! Foamcanon skal jeg kjøpe meg etterhvert også :) Åssen fungerer karacher foamen egentlig? Hvilken karacher høyttrykk bruker du?

Skrevet

Åja :) Det blir sikkert knall når du får på skjørta :mrgreen: Jeg kjørrer rundt i en svart passat, med sota baklykter og chromefelger........ :roll::oops:

Da skal jeg holde øynene oppe :D

Så var det vasking av bil men en artig duppeditt :D

mr95vzsx0cm2j8m03gvv.jpg

Åh!! Foamcanon skal jeg kjøpe meg etterhvert også :) Åssen fungerer karacher foamen egentlig? Hvilken karacher høyttrykk bruker du?

Denne Karcher varianten har jeg :)http://www.karcher.no/no/Produkter/Hjem ... 369300.htm

Foamcanonen er ikke min, var en kamerat sin som vi måtte teste, han fortalte til meg at han hadde kjøpt den på mekonomen for 199kr ;D vurderer å kjøpe en slik en selv :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har bilen rullet over 222 222 km og har nok en gang fått forandringer i utsende. M3 siderskjørt er montert og riegerleppa er erstattet med GT splittere. Nå forbereder jeg meg til EUkontroll av bilen som skal tas i starten av 2011, satser på at den går glatt igjennom. Skal også få kjøpt inn litt mer Alpine anlegg. Alpine PDX-5 og Alpine SWR-1043D, har trua på dette (Y)

Kanskje nytt interiør er på vei :)

• 2 weeks later...
Skrevet

I tiden jeg har hatt bilen har jeg vært innom forskjellige utseende og hatt forskjellige mål. Her i sommer skulle jeg ha GT-splitters, m3 sideskjørt og senke bilen så mye som mulig. Forrige uke var målet mitt oppnådd. og slik ble resultatet ca4 cm over bakken. Bilen er hevet 0,5cm etter disse bildene :)

Enjoy!

0khacbp04kglebl00agq.jpg

s2jl866ibor6qthqk26g.jpg

up0o4x3yw57fjr81mu35.jpg

wzy1c1q956nmc8fens6u.jpg

mi8tr29wchxtxyt1ysyb.jpg

Nå gjenstår det bare anlegg.Blir antageligvis Alpine PDX-5 forsterker og 2x10 alpine SWR-1042.

Må også bruke bilen i vinter, så da må den heves og settes på 15" vinterhjul. (skal heve bilen mye denne vinteren, i fjor var den litt for lav. Det endte med at jeg måtte kjøpe ny m3 fanger i sommer). Blir også EU-kontroll på starten av nyåret. Er forsåvidt på jakt etter noen hovedlykter jeg kan bruke på vinteren. orginale eller ikke, noen som har? :)

Skrevet

I går bestilte jeg anlegg fra Sonicelectronix.com. Det ble en Alpine PDX-5 og 2 stykker SWR-1043 bassere. Gleder meg som en unge til å få dem i posten! :D

• 3 weeks later...
Skrevet

I dag har jeg fått installert mer anlegg i bilen! 100% alpine og er meget fornøyd!

Spiller: Alpine IDA-x001

Foran: Alpine SPR-69C

Bak: Alpine SPR-13S

- Installert i dag -

Forsterker: Alpine PDX-5

Basser: 2x Alpine SWR-1043

En haug med ledninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...