Gå til innhold

][V][ichter's E36 - bilder av nytt oppsett s.37

Share

Anbefalte innlegg

Ser veldig bra ut den bilen din! Har sett den flere ganger her på Råholt :) hva har skjedd foran ved skjermen? Ser ut som det har flassa lakk?

Kjører ofte forbi råholt, jobber på gardermoen også er det så mye veiarbeid på E6'n :D

Det er jeg som driver å pusser rust.

I går ble jeg ferdig under kanalen og har fått tettet igjen med epoxy og tectyl. I dag er det grunning og farge på siden av kanalen :) da det er gjort blir det montert M-tech sideskjørt som ligger ferdig lakkert i garasjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 599
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser veldig bra ut den bilen din! Har sett den flere ganger her på Råholt :) hva har skjedd foran ved skjermen? Ser ut som det har flassa lakk?

Kjører ofte forbi råholt, jobber på gardermoen også er det så mye veiarbeid på E6'n :D

I går ble jeg ferdig under kanalen og har fått tettet igjen med epoxy og tectyl. I dag er det grunning og farge på siden av kanalen :) da det er gjort blir det montert M-tech sideskjørt som ligger ferdig lakkert i garasjen :D

Åja :) Det blir sikkert knall når du får på skjørta :mrgreen: Jeg kjørrer rundt i en svart passat, med sota baklykter og chromefelger........ :roll::oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :) Det blir sikkert knall når du får på skjørta :mrgreen: Jeg kjørrer rundt i en svart passat, med sota baklykter og chromefelger........ :roll::oops:

Da skal jeg holde øynene oppe :D

Så var det vasking av bil men en artig duppeditt :D

mr95vzsx0cm2j8m03gvv.jpg

Åh!! Foamcanon skal jeg kjøpe meg etterhvert også :) Åssen fungerer karacher foamen egentlig? Hvilken karacher høyttrykk bruker du?

Denne Karcher varianten har jeg :)http://www.karcher.no/no/Produkter/Hjem ... 369300.htm

Foamcanonen er ikke min, var en kamerat sin som vi måtte teste, han fortalte til meg at han hadde kjøpt den på mekonomen for 199kr ;D vurderer å kjøpe en slik en selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har bilen rullet over 222 222 km og har nok en gang fått forandringer i utsende. M3 siderskjørt er montert og riegerleppa er erstattet med GT splittere. Nå forbereder jeg meg til EUkontroll av bilen som skal tas i starten av 2011, satser på at den går glatt igjennom. Skal også få kjøpt inn litt mer Alpine anlegg. Alpine PDX-5 og Alpine SWR-1043D, har trua på dette (Y)

Kanskje nytt interiør er på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

I tiden jeg har hatt bilen har jeg vært innom forskjellige utseende og hatt forskjellige mål. Her i sommer skulle jeg ha GT-splitters, m3 sideskjørt og senke bilen så mye som mulig. Forrige uke var målet mitt oppnådd. og slik ble resultatet ca4 cm over bakken. Bilen er hevet 0,5cm etter disse bildene :)

Enjoy!

0khacbp04kglebl00agq.jpg

s2jl866ibor6qthqk26g.jpg

up0o4x3yw57fjr81mu35.jpg

wzy1c1q956nmc8fens6u.jpg

mi8tr29wchxtxyt1ysyb.jpg

Nå gjenstår det bare anlegg.Blir antageligvis Alpine PDX-5 forsterker og 2x10 alpine SWR-1042.

Må også bruke bilen i vinter, så da må den heves og settes på 15" vinterhjul. (skal heve bilen mye denne vinteren, i fjor var den litt for lav. Det endte med at jeg måtte kjøpe ny m3 fanger i sommer). Blir også EU-kontroll på starten av nyåret. Er forsåvidt på jakt etter noen hovedlykter jeg kan bruke på vinteren. orginale eller ikke, noen som har? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

I dag har jeg fått installert mer anlegg i bilen! 100% alpine og er meget fornøyd!

Spiller: Alpine IDA-x001

Foran: Alpine SPR-69C

Bak: Alpine SPR-13S

- Installert i dag -

Forsterker: Alpine PDX-5

Basser: 2x Alpine SWR-1043

En haug med ledninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...