Michter Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Da er det på tide med en update her! Sommer'n har kommet og felga er på! satt de på veldig seint i år på grunn av eukontroll og litt fix Nytt på bilen er mindre dekk foran og bak, 205/35ZR18 og 215/35R18. Sotet blinklys Sotet sideblinklys 10 mm spacer foran (skal byttes til 5mm foran og bak) Bilens frontfanger og sideskjørt ligger 7cm over bakken i år. Vurderer å sote lyktene slik jeg gjorde forrige sommer og sette på øyelokk. hva syns folket? Laster opp noen bilder som har Blitt tatt den siste uka: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Så denne på lørdag ved raceway'n, flott eksemplar av e36 sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Stemmer det! Takk takk! Var deilig å kjenne lukten av svidd dekk for første gang i år! Bra start på året, hvertfall med vw-audi treffet i dag! mye gromt der Skal steame Formula Drift fra Atlanta 6-7 mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 tar meg friheten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Skal komme med en liten update om hva som skje for tiden! - Har fjernet 1cm med spacer foran og heller senket bilen enda en cm! - har fått kjøpt meg Alpine PDX M12 og PDX F6 - knall gode forsterkere som leverer bra med lyd! disse er installert samt med en strømkabel som tåler 2500w! - for tiden ser jeg på klistremerker etter at en kamerat fikk dratt meg med på VW-audi treffet som var på vålerbanen sist helg! Fikk sansen for klistremerker! - Venter for tiden på Lamin-x sotefilm så jeg endelig får tatt av vinterlyktene Bilder fra siste photoshoot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 En liten update! Har fått på M3 bakfanger! slik ser det ut! mangler å space hjula litt lengre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Nydelig e36 du har! Sett denne flere ganger på Råholt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Flott sedan dette Pass på felgene dine sier jeg bare, så godt som alle vertini felger jeg har sett begynner å slippe i klarlakken på eikene slik at de ser møllspiste ut. Inkludert mine egne Vertini riviera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Nyyyydelig bil! Sett denne ett par ganger på Råholt ja. Morro å se folk fra nærmiljøet her og! Det første bildet på denne siden, minneåsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Du lå bak meg gjennom sundet på fredag tror jeg, kjørte en mørkgrå audi med feite hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Den er bare SÅ fet den bilen din! Hva heter fargen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Er vel boston green Nei lå foran Mitcher på fredag, skjønner faen ikke åssen han kommer fram med den bilen ass monsterlav den tralla de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå