Michter Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Er vel boston green Nei lå foran Mitcher på fredag, skjønner faen ikke åssen han kommer fram med den bilen ass monsterlav den tralla de hehe! lenge sia jeg har vært inne på bimmers nå! hyggelig med kommentarer! Hvilken fredag var dette? Er på skole på Gjøvik for tiden, men drar hjem i helgene! vi får møtes engang og snakke litt! Fargen er faktisk ikke boston green Dunkelgrün 2 heter den. Stemmer det er ikke metallic, bare et par hakk mørkere enn e36 GT fargen Her er et bilde jeg tok i går, da jeg var ute på photoshoot med en kamerat av meg som skal selge sin 350z Det har skjedd litt siden sist! har spacet ut hjula foran og sotet sprederene! Etter to at to av ringene mine sluttet å lyse, igjen! ble jeg lei og koblet ut parklys alle har jo ccfl ringer nå, så får tilbake til den gamle nærlys - spredere kombinasjonen med 6000k i alle lys ser faktisk ganske bøøøst ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Nyyyydelig bil! Sett denne ett par ganger på Råholt ja. Morro å se folk fra nærmiljøet her og!Det første bildet på denne siden, minneåsen? 'takk! du får legge ut noen bilder av bilen din! har helt sikkert sett den en eller annen gang "ser bare BMWer" Spørs hva du mener med første bildet! men ja, jeg har noen bilder fra Minneåsen, så du har nok rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Var det eg syns den var mørkere, fet er den uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Synes det var noe kjent med bilen din ja, jeg som kjørte forbi med den lilla slitene E36en hehe nydelig bil du har ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Har kanskje ikke linka disse til sida mi ennå Er veldig glad i å ta biler, så har endel bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Strøkent! Ikke minst lekre bilder Hvilket kamera og linse bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Var vel Noe dag greier i sundet, kjørte tog rundt der og herja og greier Var vel forrige Fredag, det var deg! Kjørte en mørk grå audi foran deg, med noen breie hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Åhh, ja vi må treffes en dag og prate litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Meget pen og riktig E36 sedan, denne likte jeg. Trodde først det var British Racing Green fargen, men ser at din er mørkere.Ikke ofte man ser så flotte E36 sedaner gitt Men ser du har fått litt bobler på skjermkanten foran, sliter med det samme selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 carlhaakon - Ja, stemmer! Bilen din så da ikke sliten ut! pene felger! så den sto oppe ved skolen en dag og! pen bil MagnusHN - Bruker canon ios 450d og standard objektivet ZhilleN - Det var nok meg ja men er redd jeg ikke husker en grå audi med fete hjul :/ kommer til å kjøre rundt i Eidsvoll i helga, så skal holde øynene oppe da Dr_S - takk ja rust er noe dritt! :/ ser etter vinterbil nå, tenkte bilen skulle slippe å kjøre på vintern som den har gjort siden 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Stemmer, får stoppe på neste gang jeg da så jeg får sett på bilen din. Blir i vertfall bra når jeg får gjort litt med den. stemmer nok at den sto der. Xen bor der så hu lånte den nok hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Hadde vært hyggelig med et møte Hvordan er det med skilt i frontruta og politiet på Gjøvik? er ikke spesielt "happy" over det her nede :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Hadde vært hyggelig med et møte Hvordan er det med skilt i frontruta og politiet på Gjøvik? er ikke spesielt "happy" over det her nede :/ Har ikke blit stoppa enda, er bare jeg som har vert lat med og få festa det så skal få gjort det i helga hehe. møtt de ett par ganger uten problem enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Nyyyydelig bil! Sett denne ett par ganger på Råholt ja. Morro å se folk fra nærmiljøet her og!Det første bildet på denne siden, minneåsen? 'takk! du får legge ut noen bilder av bilen din! har helt sikkert sett den en eller annen gang "ser bare BMWer" Spørs hva du mener med første bildet! men ja, jeg har noen bilder fra Minneåsen, så du har nok rett Hehe, svart Seat Leon4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 carlhaakon - syns det ser ganske bøøst ut uten skilt i fronten ;P hypah - ikke spesielt lett å kjenne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå