hypah Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Nope, liten og søt bil! Men hvis du ser den litt nærmere så ser du 4 tallet på bakluka, det har ikke jeg sett noen andre som har i området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Har kanskje ikke linka disse til sida mi ennå Er veldig glad i å ta biler, så har endel bilder av bilen Diggbare bilder, utrolig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Takk nå har jeg fått kjøpt meg stativ og! får vel prøve noen kveldsbilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Har du ettermontert xenon i grøftelysene dine? eller er det bare xenonlook? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Det er ekte xenon det ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Det er ekte xenon det ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 kveldsbilde; Tatt for ca en månedsiden Har koblet ut ccflringene, men de er fortsatt i lykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Helt klart en av de peneste e36ene jeg har sett! Hvorfor koblet ut ringene? De er jo tøffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 takk den ene ringen sluttet å fungere, og siden jeg ikke hadde noen deler liggende kobla jeg dem heller fra i tillegg til det har jo alle ringer på bmw nå for tida :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Ja, men må jo huske at det er en grunn til at alle har det Hadde vært morro å møtes en dag å snakke litt bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Ja! skal til Eidsvoll i helga! Går jo ann å møttes på fredag eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Det går an! Bor du ikke på minnesund lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Nei, går på skole i Gjøvik! så er hjemme av og til i helgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 fin fin bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 PENT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå