vågen89 Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Hei! Prøver å eliminere ting som gjer at bilen jager litt og at den ikkje drar så godt. i den forbindelse stiller eg spørsmål over bildene som er nedenfor. Kva er dette som er festa i blokka under manifoilen fremme på maskinen? for meg ser det ut som om den skal være tilkoblet ein eller anna plass, i og med at det er 3 sånne utstikk på den. Og som du ser så er det her ein elektro kobling her og 2 rør som ikkje er koblet til noke. lurer på om dette er noe som hører til automatkassen som var i bilen før? Å så var det lambda, syns å ha lest meg til at det skal være 2 stk labda, en før og en etter katt. Eg sjekket å fant bare en på hele bilen, den som da er på bildet. skal det ikkje være 2? Takker for svar! =)
lierbimmer Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 er da bare 1 lambda. det på bildet der er motorvarmer
vågen89 Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 takker, da er den ute av verden men som du ser på bilde på linken her på dele nr 20 og 25 så viser vell det 2 stk lamda? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /10435.gif
Haug530D Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 De rørene er nok til automatkasse ja, den kontakten som sitter der kan se ut som diagnose kontakten men den var litt langt nede i motorrommet, kan jo vær at de har trikset litt med den. Når det gjelder Lambda så er jeg litt usikker, tidligere når jeg hadde E34 520 var det en under med Katten, tror ikke det var noen andre.
vågen89 Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 e no ein merkelig plass å ha diagnosestikk heilt onda bilen ved siden av girkassen..
Olelink Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Som flere har svart er det første motorvarmer. Det andre er el. stikk til automatkassa samt olje rør som går frem til oljekjøleren for automat kassa. Du har nok bare en lamda og det er den du har bilde av. Med svært få unntak kan jeg ikke huske å ha sett en e34 med 6'er som har hatt lamda både før og etter kat.
vågen89 Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 Men har no eit lite spørsmål til.. Er det vanligt at det er litt olje mellom lmm og innsug? såg i slangen å der var det ein liten "dam" med olje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå