Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Prøver å eliminere ting som gjer at bilen jager litt og at den ikkje drar så godt. i den forbindelse stiller eg spørsmål over bildene som er nedenfor.

Kva er dette som er festa i blokka under manifoilen fremme på maskinen? for meg ser det ut som om den skal være tilkoblet ein eller anna plass, i og med at det er 3 sånne utstikk på den.

jtze7blmereb8j9bck50.jpg

xrqtcgttwulfo0p9sofg.jpg

8d8ts3qwgv3jpviiqq87.jpg

Og som du ser så er det her ein elektro kobling her og 2 rør som ikkje er koblet til noke. lurer på om dette er noe som hører til automatkassen som var i bilen før?

ubt1d6epy8win3ifdmus.jpg

Å så var det lambda, syns å ha lest meg til at det skal være 2 stk labda, en før og en etter katt. Eg sjekket å fant bare en på hele bilen, den som da er på bildet. skal det ikkje være 2?

pxysl4wfhu6yvmuh39qe.jpg

Takker for svar! =)

Skrevet

De rørene er nok til automatkasse ja, den kontakten som sitter der kan se ut som diagnose kontakten men den var litt langt nede i motorrommet, kan jo vær at de har trikset litt med den.

Når det gjelder Lambda så er jeg litt usikker, tidligere når jeg hadde E34 520 var det en under med Katten, tror ikke det var noen andre.

Skrevet

Som flere har svart er det første motorvarmer.

Det andre er el. stikk til automatkassa samt olje rør som går frem til oljekjøleren for automat kassa.

Du har nok bare en lamda og det er den du har bilde av. Med svært få unntak kan jeg ikke huske å ha sett en e34 med 6'er som har hatt lamda både før og etter kat.

Skrevet

Men har no eit lite spørsmål til.. Er det vanligt at det er litt olje mellom lmm og innsug? såg i slangen å der var det ein liten "dam" med olje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...