Otis Skrevet Mai 16, 2010 Skrevet Mai 16, 2010 Kabelsettet som følger med skal kobles på askebeger lyset.
Bjorni92 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 Fordi e46 aldri ble levert med lys i girkulen originalt er det heller ikke lagt opp noen form for kontakt til dette ledningsnettet. Ledningsnettet passer det meste av tidligere modeller. Dette synes jeg forøvrig KOED kunne opplyst om på siden deres istedefor å "anbefale" dette.Løsningen min ble å koble meg til på askebegerlyset ettersom det ikke er i bruk likevel. Alle DIY sier jo at man skal koble på askebegerlyset da Det jeg hadde tenkt å gjøre
Rayb Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Låner tråden din litt... Jeg har (hadde) også lys i girspaken på bilen men det er nå borte, er det lett å bytte pære i girspaken?
Bjorni92 Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Skrevet Mai 18, 2010 Låner tråden din litt...Jeg har (hadde) også lys i girspaken på bilen men det er nå borte, er det lett å bytte pære i girspaken? Hehe, er den lett å koble til? Ingen som har en skikkelig DIY på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå