donjouan Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-SMG- ... ccessories tror du dette passer? hva ga du for dine hendler
Tom K Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 er på nett med mobilen nå. Men kan skrive litt om det og legge ut noen bilder i morgen eller noe. Da skal jeg sikkert bruke pcen.Gir hendlene mine er kjøpt på mercedes i fredrikstad. De jeg har er i aluminium og er drit dyre. Husker ikke prisen nå. Men er mellom 2 og 3 tusen tror jeg det var. De er fra mercedes AMG så er nok derfor de var så dyre. Men er nok mange slike hendler å få kjøpt mye billigere enn hva jeg gjore.
Sjøbuse Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 de jeg har kosta meg 2800 med litt rabatt. Er kunn 2 ledninger på hver hendel. Finner du noen hendler med 2 ledninger i hver så passer de helt sikkert. En skal til jord og en skal til giret.
donjouan Skrevet September 12, 2010 Forfatter Skrevet September 12, 2010 kan det være hvilken som helst bilmerke ? så lenge det er jord og gir leding?
Sjøbuse Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 kan det være hvilken som helst bilmerke ? så lenge det er jord og gir leding? går nok uansett bilmerke ja. men kommer jo ann på hvordan de festes i rattet da. de bør jo passe på rattet å være mulige å skru fast der. vet mercedes også har noen billigere hendler til vanlige mercer. altså ikke AMG. de er i plast og er litt anderledes enn de jeg har.
donjouan Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-SMG- ... ccessories tror du dette hadde passet?
ullsokken Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-SMG-Retrofit-Paddle-Shift-Steptronic-harness-kit-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1e5d9d7fc5QQitemZ130419621829QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessoriestror du dette hadde passet? Står jo E39 i annonsen ikkesant? 1+1=2? Sjøbuse: Bra forklart med fine bilder. Hvor mye skulle du hatt for en sånn jobb da?
donjouan Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 jo, det gjør det men leste du den ordentlig at de går fra 1999 og oppover å jeg har en 1997 mod.
Tom K Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 eeeeh....da sier det seg vel egentlig selv ??
donjouan Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 men han som har laget tråden sier noe helt annet les fra starten av.
Sjøbuse Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 om man leser litt info i siste linken der står det også "This kit is designed to be used with the BMW SMG steering wheel" det betyr nok at hendlene må monteres på et slikt ratt. tror disse hendlene er festet med en mekanisme inne i rattet. de jeg har er festet på baksiden av rettet. SMG rattet som har dualstage airbag kom i 99 og passer ikke på eldre bil. er nok derforor det står de passer fra 1999. er rattet som ikke passer.
Sjøbuse Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-SMG-Retrofit-Paddle-Shift-Steptronic-harness-kit-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1e5d9d7fc5QQitemZ130419621829QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessoriestror du dette hadde passet? Står jo E39 i annonsen ikkesant? 1+1=2? Sjøbuse: Bra forklart med fine bilder. Hvor mye skulle du hatt for en sånn jobb da? tsja. spørs jo hva du vil ha gjort da? skjære og feste hendler på rattet? koble ledningene mellom ratt og giret? bytte ratt og slipring? eller alt sammen? også kommer det ann på hendlene. mercedes hendlene er enkle og greie. andre hendler kan jo være vanskeligere og montere.
ullsokken Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-SMG-Retrofit-Paddle-Shift-Steptronic-harness-kit-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1e5d9d7fc5QQitemZ130419621829QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessoriestror du dette hadde passet? Står jo E39 i annonsen ikkesant? 1+1=2? Sjøbuse: Bra forklart med fine bilder. Hvor mye skulle du hatt for en sånn jobb da? tsja. spørs jo hva du vil ha gjort da? skjære og feste hendler på rattet? koble ledningene mellom ratt og giret? bytte ratt og slipring? eller alt sammen? også kommer det ann på hendlene. mercedes hendlene er enkle og greie. andre hendler kan jo være vanskeligere og montere. Måtte vell blitt alt sammen. Vet ikke om jeg tør begynne knote med sånt da jeg er redd for å fucke noe opp. Men blir ikke nå uansett, andre ting som kommer først Tja, slike som du har ser fine ut, MEN liker ikke at det står up og down, vil heller ha sånne som står + og -.
Sjøbuse Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 da kan du skaffe disse. de er også fra mercedes. men ikke AMG. de er meget like de jeg har men er i plast istedefor alu. og de er litt kortere enn de jeg har. og de er litt rimeligere. jeg fikk disse først da jeg bestillte. de gjore en feil under bestillingen bare. men fikk nye dagen etter . og da fikk jeg riktig
donjouan Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 jeg likte dine bedre sjøbuse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå