aslex Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Jeg tenkte jeg skulle høre med andre her inne om dette er interessant. Dette er en Godkjent ombygd 518 -M535i Er en orginal bil som har fått skjøtt på en 518 bakdel, så dette er ikke en bil som bare alle delene er flyttet over på. Tok bare ett bilde her i kveld etter att nyfelgene kom på. Hele bilen er nylakket, samt motor rom. Mye nye deler og motoren er bra. 3 sett med BBS felger. Powerfleks rundt om. Nye pakninger motor rundt om M5 bremser Tårnstag forran og bak. Pluss mye mye mer... Skal bare sjekke interessen, men alt er såklart til salgs for rette prisen. Noen som har noe peiling hva en kan få for en slik bil nå om dagen? Takker for svar. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 int i evt bytte eller er det kun rent salg?! hvor langt har den gått? rust? annet div feil mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Det er litt rust på jekkfestene, da jeg ikke fikk tid til å ta de i vinter. Er tatt en god del før lakking ,og er ganske god for rust nå, men det er såklart noe som ligger der enda. Vet egentlig ikke hva jeg er ute etter enda, da jeg ikke har bestemt meg for om jeg skal selge eller ikke. Motoren er faktisk gått 355 000km. Om det har vært noe motor bytte i mellomtiden har jeg ikke snøring på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 var litt høyt ja. det er manuell? Jeg driver med en e30 cab. som jeg vurderer å selge / bytte. er ferdig lakkert nå, så driver å monterer den sammen nå. du får ha en god 17mai;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 var litt høyt ja. det er manuell?Jeg driver med en e30 cab. som jeg vurderer å selge / bytte. er ferdig lakkert nå, så driver å monterer den sammen nå. du får ha en god 17mai;) Okay. Sikkert en fin bil du har. Men tror ikke jeg vil bytte til noe cab desverre. Ha en fin dag ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 hadde jeg ikke hatt så mange prosjekter stående så hadde denne vært meget aktuell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 min havner på salg etter helgen. så får se hvor fort den blir solgt, så får jeg ta kontakt med deg ang bilen din;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlandb Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 ref e28 ka pris ser du for dej da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Det er ikke satt noe pris på bilen. Har ikke tenkt så mye på det da jeg ikke er 100% sikker å selge. Men jeg er ute etter hva jeg kan få for den, og hva den kan være verdt. Å jeg takker for alle henvendelser, både negativt og positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Hvor lenge er bilen eu-ok? bilder av int? hvordan utstyr har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Bilen ble Eu-godkjent 30.03.09 Kan ta noen bilder av interiør etter arbeid i morgen. Bilen har Den store kjørecomputeren Har vært El vinduer framme og bak(men motoren er tatt ut) Har også vært sentrallås på hele bilen. Har alle låser og alle ledninger. Gs sitt coiloversett er også montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Det er ikke satt noe pris på bilen.Har ikke tenkt så mye på det da jeg ikke er 100% sikker å selge. Noen tanker om hvor mye du må ha før du vil selge har du vel gjort deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Det er ikke satt noe pris på bilen.Har ikke tenkt så mye på det da jeg ikke er 100% sikker å selge. Noen tanker om hvor mye du må ha før du vil selge har du vel gjort deg? Må tenke litt mere på saken tror jeg.....Er ikke en enkel sak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg