Kristian Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 20 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 20 000 blir den nokk ikke solgt for desverre. Skal komme tilbake med prisantydning etter hvert, da jeg har fått regnet litt på det. Men om du har ett fornuftig tilbud så er det bare å sende en pm så skal jeg vurdere budet. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 du må gjerne komme med en reell prisantydning på pm, da jeg har kompis som er ute etter en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 20000 ja.. hehe.. tror ikke denne går for under 100000. Da det er ett meget bra eksemplar. e28 våkser ikke på trær lengere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Må heller si meg enig med jørgen ja. Om den er så strøken som nevnt her, så er den verd ganske mye.. For noen har det kanskje mye si at den er ombygd, men siden det virker som dette er gjort ganske bra har ikke jeg kommet til å tenkt så mye på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 hehe, jaaada.. var ikke så veldig seriøst innlegget mitt da har en viss pekepinn om hva en sånn bil koster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Denne bilen kommer nokk til å vurderes solgt til 100 000 +/- Men dette er som sakt bare en prisantydning. Er diverse som jeg skal gjøre før bilen eventuelt blir solgt. Men nå har dere hvertfall en pekepinn sånn ca hva jeg forventer å få for den. Og jeg har ikke noe hast med å selge den. Takk Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Men er vel kanskje litt drøy pris ettersom den er ombygd ? Eller? Hva er isåfall prisforskjellen på en som ikke er ombygd i samme tilstand ? beklager offtopic... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Det har jeg nokk ikke noe fasit på, men det har vel vært solgt en orginal en rundt her til nesten 200 000. Men som sakt så har jeg ikke noe fast pris på den. Er umulig egentlig å sette en pris på en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 har sett flere orginale som selges for 80-100.. men denna hadde vel gått 350k? og ombygget? er ikke 100 litt mye? Bare det første som slår meg.. Men for all del, jeg kunne gjærne tengt meg en slik bil jeg, men ikke til den prisen for og si det sånn. Men lykketil med salget, ser ut som en pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 har sett flere orginale som selges for 80-100..men denna hadde vel gått 350k? og ombygget? er ikke 100 litt mye? Bare det første som slår meg.. Men for all del, jeg kunne gjærne tengt meg en slik bil jeg, men ikke til den prisen for og si det sånn. Men lykketil med salget, ser ut som en pen bil Takk for det:) Spørs litt stand på bilene såklart. Men jeg kommer nokk ikke til selge om jeg får 50 000 for den. Men det er lov å si sine meninger og jeg takker for det. Det er jo ett forum dette her og det er vel diskusjoner som skal foregå her. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 har sett flere orginale som selges for 80-100..men denna hadde vel gått 350k? og ombygget? er ikke 100 litt mye? Bare det første som slår meg.. Men for all del, jeg kunne gjærne tengt meg en slik bil jeg, men ikke til den prisen for og si det sånn. Men lykketil med salget, ser ut som en pen bil Greit nåkk at 100 tusen er mye penger for en gammel bil. men d e ikje masse når en ser ka en e30 m3 kosta å kjøpe! så jævlig opp Prisa!! masse sjeldnare å finne en e28 i god stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 har sett flere orginale som selges for 80-100..men denna hadde vel gått 350k? og ombygget? er ikke 100 litt mye? Bare det første som slår meg.. Men for all del, jeg kunne gjærne tengt meg en slik bil jeg, men ikke til den prisen for og si det sånn. Men lykketil med salget, ser ut som en pen bil Greit nåkk at 100 tusen er mye penger for en gammel bil. men d e ikje masse når en ser ka en e30 m3 kosta å kjøpe! så jævlig opp Prisa!! masse sjeldnare å finne en e28 i god stand.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Kan skrive under på at denne er utrolig pen Men seriøst, ikke selg grombilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Kan skrive under på at denne er utrolig pen Men seriøst, ikke selg grombilen! Takk for det! Ikke noe avgjort om den skal selgest. Bare sjekke interessen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg