Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...
  • 9 months later...
Skrevet

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Etter å ha satt inn M50 motoren kom vinteren brått på, å på grunn av mangel på verksted å dårlig motivasjon har alt stått litt på vent. Nå er jeg igang igjen å ting begynner å ta form.

Fikk jo da handla noen originale BBS 15" felger som jeg synes passet mye bedre på bilen en de felgene som stod på før. Mangler nå bare senterkopper, så om noen har 4 Stk til salgs, så send meg gjerne en pm på det:)

litt bilder:

whwbipqaxbotovyzduxy.jpg

z191uxa6tq5ph01a89fu.jpg

t64n9qccnsramf3vxfka.jpg

0fnhtqo9cf0s7c82055i.jpg

7jtuatrvit3loxmzb613.jpg

kn97reus08hqb5v6wlcy.jpg

nbh2aso51istav63wj5o.jpg

5fydapp1przu9k6jmggh.jpg

Skrevet

Det som står igjen nå før jeg kaster på skilt, er å fikse cupè vifta så den blåser igjen, henge opp eksos skikkelig og byte slave pumpa til clutchen, da den lekker litt.

Noen som har et tips på hva som gjør at cupè vifta ikke går? Om jeg setter strøm rett på vifta går den rundt, men ikke når den er montert med strømkablene som skal gå til vifta. Kan det være et relè eller en motstand som har kvelda?

Skrevet

hadde samme problem på turbo'n at vifta ikke funka, var ene pinnen i sikringsholderen som hadde hoppa ut, så vakke kontakt der, kan være lurt å sjekke.

den går ikke rundt i det hele tatt?

om alle trinn er døde bortsett fra maks så pleier det å være motstanden, men full guff skal funke alikevell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...