haakonhauk Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Hei godtfolk Vurderer nå å lakkere e36'en min, men er usikker på hvilken farge jeg skal ha, synes blå e36'er er veldig fine så det er en god kandidat, men visst det er noen som har noen andre forslag så er det bare til å si ifra Og kom gjerne med bilder om du har. En annen ting, visst det er noen som har noen gode erfaringer med noen lakkerings folk rundt om på vestlandet så vær vennlig å si ifra og hva det kostet for deg å få lakkert Hørte forresten at det skulle være ganske så billig å dra til Sverige å få bilen lakkert, skal på sverige tur i sommer så da hadde ikke det vært dumt Mvh. Håkon
thomascr Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 kongeblå, diamant svart Du har jo nordheim lakkering:)
Hawkon88 Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Det går vel helst i estorillblå eller lemans blå. Jeg syns også e36 er ganske rå hvis den er hvit. Da blir det en bil som absolutt skiller seg litt ut fra mengden hvis den er strøken i utgangspunktet.
Marius2002 Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Det går vel helst i estorillblå eller lemans blå. Jeg syns også e36 er ganske rå hvis den er hvit. Da blir det en bil som absolutt skiller seg litt ut fra mengden hvis den er strøken i utgangspunktet. En hvit bil må være strøken ellers! Hvis ikke kan det slå motsatt veg og da se ut som om den er ganske shabby!
LianLi Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Avus blå er en orginal og himla fin farge på E36, sjelden er den også. Eller så er rød (hellrot?) veldig fint, og en eller annen svartfargen (diamantsvart er litt kjedelig og mange som har) Har det selv..
Just-turbodiesel Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 rosa metallic hadde kunnet bli tøft! Fineste fargen som fins etter min mening.
Bimmer327tic Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 rosa metallic hadde kunnet bli tøft! Fineste fargen som fins etter min mening. Syns du at rosa metallic passer på alle bilene eller er det bare den du kan navnet på? Ikke frekt ment, men bare lurer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå