Gjest atlis Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Oja, trudde det var at du blei gjeldslave.. Men der tok jeg feil 1-0 til Erik Løberg;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Er litt nysgjerrig på om du kunne vert interesert i å ta 320 Touringen min i bytte og hvor mye du skulle hatt imellom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 Ja det kunne være intr, send meg en pm med litt info om bilen og ca hvor mye du mener den er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Opp..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Skal snart selge min og morro og se hvordan det går med andres................. Nok engang folkens, løp og kjøp !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Er en kar som er intr, men han hadde flere biler han vurderte så jeg får vite mer fra han i helgen kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå