Gå til innhold

E36 320i Sedan 190 000km selges


Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

Det er strekkt kabler til stereo av forrige eier samt laget en plate bak som erstatter matten. Batteri er også flyttet bak for å enkle prosessen.

Jeg tror nok det er originalt at batteriet sitter i bagasjerommet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er strekkt kabler til stereo av forrige eier samt laget en plate bak som erstatter matten. Batteri er også flyttet bak for å enkle prosessen.

Jeg tror nok det er originalt at batteriet sitter i bagasjerommet :wink:

Det er mulig :D Trodde det bare var slik på 325 jeg?

Men samma det (= Bak sitter det. Kort strekk til forsterker.

Må vel også si at hovedenheten må byttes for å kunne benytte noe særlig anlegg. En utgang på spiller. 2 signalkabler trekkt.

65 000 er prisen jeg har satt. Er vel lov å prute, om man finner noe å prute på, da må man komme å se på bilen (= Selger ikke usett. Og ihvertfall ikke med 52 000 i rabatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen farge på bilen, men stiv pris etter min mening. Du kan ikke garantere km-standen, en del små ting som må gjøres + at du skriver at lakken er så som så. 30-45k er mere realistisk, disse bmw'ene har synket veldig i pris. Beklager off topic. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur på finn å se etter bil til 30k å se hva du finner.

Er vel ikke akkurat mange biler på denne alderen som har servicehefte, ihvertfall ikke hvis den er eid av ungdom.

Får jeg ikke mer enn det du antar presser jeg den heller og drikker meg full for 1500 spenn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...