Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk disse lyktene med min 1999-modell E46 sedan, og selgeren sa til meg at lyktene ikke passet på bilen, så nå selger jeg dem. Har også originale baklykter til salgs.

Kanskje noen av dere som ser bildene har peiling på hvorfor de ikke passer en E46?

Jeg har ikke prøvd å montere dem selv, å jeg kan ikke gå god for at han som solgt dem til meg har montèrt dem riktig da han prøvde...

nf1or85ebydfs7ups0yr.jpg

jn51gvlm8v1y318uxbwj.jpg

Skrevet
Jeg fikk disse lyktene med min 1999-modell E46, og selgeren sa til meg at lyktene ikke passet på bilen, så nå selger jeg dem.

Kanskje noen av dere som ser bildene har peiling på hvorfor de ikke passer en E46?

Jeg har ikke prøvd å montere dem selv, å jeg kan ikke gå god for at han som solgt dem til meg har montèrt dem riktig da han prøvde...

Jeg ser ingen bilder..

Skrevet

Ser ut som de skal passe, men om det er til Coupè eller sedan ser jeg ikke..

Kan jo hende det var dårlig passform også da =P

Skrevet

Det der er nok til sedan.

Men de har facelift utseende. Er de originale? Hvis ikke vil jeg tro de er til prefacelift med facelift utseende...

Skrevet
Det der er nok til sedan.

Men de har facelift utseende. Er de originale? Hvis ikke vil jeg tro de er til prefacelift med facelift utseende...

De er ikke originale. Made in Taiwan.

Skrevet

Nå har jeg prøvd å montere. De passer ikke på min bil. Blinklyspæra havnet likosm mellom det hvite og det øverste røde feltet.

Noen som skjønner mer av dette? Kan det være facelift-lykter?

Skrevet

Hvis de er Made in taiwain så vil jeg tro de passer din bil ja.

Men du må ha ledningsnettet som følger med da du kjøper de ny..

Det fungerer slik at du bruker ikke den platen som pærene sitter fast i, men det er ledninger med pæreholdere så du kan montere pærene der de skal være..

Skrevet

Har hatt helt like selv.

Du må ha den tilhørende pæreholderen for å få lys i disse :wink:

Skrevet

Oki. Jeg trodde man bare bytta glasset. Ser forøvrig at ledningene er kobla om på min bil. Sikkert for at det er lexus-lykter, og da er vel den pæreholdern uoriginal, eller?

Takk for svaret Roger og Lars89!

Skrevet

Pæreholderen til din bil skal se slik ut

mww56c5orl3nfqqyo61f.jpg

s65r8vu5u5ov9oelwoi1.jpg

Ang lyktene du skal selge kan se ut som org facelift pæreholdere kan passe. Men kan ikke garantere noe.

a7iiezmwzotv5x6td0ni.jpg

vdqueft8kyu5p7yegghc.jpg

Skrevet

Men hvis du har Lexus lykter med tilhørende ledningsnett og ikke den pæreholderen som Lars viser her, så kan du vel bare plassere de forskjellige pærene der de skal vel?

Evnt så kan du få kjøpe komplett originalt lyktesett til e46 sedan hos meg for 600kr inkl frakt.

Da er det med pæreholdere, baklykter, sideblinkers og frontblinkers. Det er gult blinklys.

Skrevet

Det er litt forskjell på oppbygginga av pæreholderen til lexus-lyktene ift. de som er øverst på bildet. Den øverste pæra i lexuslyktene havner midt imellom det øverste røde feltet og det hvite feltet...

Jeg har de originale lyktene, men syns lexus-lyktene tar seg bedre ut.

Tusen takk for svar til nå. Jeg skal sjekke om de originale pæreholderene passer på lyktene som ligger øverst i denne tråden. Mulig jeg må mase mere på dere etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...