Gå til innhold

Håvard's E28! De planlegges turbobygg! Spm ang turbo s24!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liebig liggende jeg og, men å selge, det tror jeg ikke jeg gjør.

Men, jeg var innom ei side som solgte hartgekopi, men linken og minnet er søkk vekk nå dessverre. Mulig det var et asiatisk firma.

Skrevet
Joa... sotspray funker... men igjen mister du all effekt av lys hvis du skal ha på kjørelysene dine.... med sotspray merker du såvidt forskjell

Eh... hva mener du egentlig her? At sotspray ødelegger lysstyrken,eller at man merker liten forskjell? :mrgreen::applause:

Skrevet

Ville beholdt chrome'en i midten, da dette fremhever chrome'en i støtfanger og rundt om. Ble et mer stilrent utseende,synes jeg da.

Ikke værst resultat av sotespray på lyktene. Mista du mye effekt på lysene eller? Vurderer litt det samme på min E39.

• 2 weeks later...
Skrevet

Alt av crom skal vekk satsa ej på so det blir ikkje so verst håpe ej ! usikker på om ej mysta mykje effekt av lysa då ej ikkje he kjørt noke i mørke osv med bilen. Blei bra sotinga :)

Skrevet

He vør lite aktivitet i de siste men i går fekk ej tatt av hengerfeste og bakfanger, samt prøvemontert hartge side skjørt, bakfanger og vinge!

bik94jmsa8srp50jgotf.jpg

Uten hengerfeste! :)

y8sos0peh3508zlg31uv.jpg

Litt styling :)

d1mug7rxevjx5kzt65io.jpg

2svd7gx50qk2no5mavu0.jpg

Skrevet
t0gtk9cg4gxgw9eh03m5.jpg

slik ser den ut :) passer bare på pre-face :D derfor jeg ikke bruker den selv

Pre-face? e de de min e? ekje heilt inne på ditta der :)

Skrevet

Fekk i går tatt ned bakstillinga på 528n.den vil i nærmaste framtid bli demontert, sandblåst, pulverlakkert, nye foringa (powerflex) nye skive, klossa og div :)

Skrevet

DIGGER E28'en din egentlig! Måtte du ut med mye for å få kjøpt denne? Rått med E28 i denne fargen. Uvanlig :)

Skrevet
DIGGER E28'en din egentlig! Måtte du ut med mye for å få kjøpt denne? Rått med E28 i denne fargen. Uvanlig :)

Takk takk :) var skeptisk til fargen i begyndelsen men den er faktisk ikkje so verst når en er blitt vant til den ! men den blir nokk lakka ein anna farge :) vurderer den fargen som stylingen er! Dele bilen er den fargen og den er ganske grom med svarte hartge stripe ! men tiden får vise ka farge de blir! kom gjerne med forslag ;)

Skrevet

Måtte ut med 19 ! Ikkje so glaen til den standen bilen er :) den har eit lite hol i kanalen, det var alt ej såg når den va på bukk :) Godt fornøyd med kjøpet!

Skrevet
din er pre face ja:) fram til 1984 en gang er preface, husker ikkje akkurat hvilken måned face liften kom, men mener det var i slutten på 1984 :D

Mykje ej må ut me for fromten da? :D

Skrevet

Takk takk :) var skeptisk til fargen i begyndelsen men den er faktisk ikkje so verst når en er blitt vant til den ! men den blir nokk lakka ein anna farge :) vurderer den fargen som stylingen er! Dele bilen er den fargen og den er ganske grom med svarte hartge stripe ! men tiden får vise ka farge de blir! kom gjerne med forslag ;)

Synes du bør beholde fargen jeg, da den vil skille seg godt ut fra de andre E28'ene. Samt den kledde denne fargen :)

Kun rust i kanalen som var gale? Ikke værst!:D Hvor langt er den gått da? Litt lysten på E28 selv ;D

Skrevet

Veldi usikker på km-stand da ej he eit speedo som står 240 på og de som står i no er på 174. + i motorrommet står det skifte av regreim 160. i 2008. so en plass mellom 250-260 kansje? kem veit? ekje so veldig nøye for mindel da mesteparten blir bytta :) var litt overflaterust i hjulbuane men de forsvann fort med ei hørv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...