Gå til innhold

Håvard's E28! De planlegges turbobygg! Spm ang turbo s24!

Anbefalte innlegg

Skrevet
din er pre face ja:) fram til 1984 en gang er preface, husker ikkje akkurat hvilken måned face liften kom, men mener det var i slutten på 1984 :D

Mykje ej må ut me for fromten da? :D

har fått ordnet meg med pre-face frontfanger selv nå,, så velger å beholde fronten selv :D

Skrevet
din er pre face ja:) fram til 1984 en gang er preface, husker ikkje akkurat hvilken måned face liften kom, men mener det var i slutten på 1984 :D

Mykje ej må ut me for fromten da? :D

har fått ordnet meg med pre-face frontfanger selv nå,, så velger å beholde fronten selv :D

Hørest dåårlig ut!!!

Skrevet

Var ute å kjørte på ein litt dårlig grus vei(litt bra traktorvei) før i dag og hørte jo at de va noke som skrapa neddi. Tenkte ikkje so mykje på det. Kjørte til hjerte av Sykkylven(ESSO) på en liten rånetur og stoppa der ei lita ri før ej tok turen i vikedalen til en kompis som holdt på å skifte fjøre på merca si. Etter ei lita stund såg han Thomas en dam under bilen min og ej la mj under og der såg ej at de var ei sprekke i bunnpanna! Nabon til Per som ej va oppe med hadde tilfeldigvis sveiseapparat i bilen sia han akkuratt ha vør å sveisa rust på sin 535 so fekk då låne de og sveist bunnpanna noke lunde! Det va ein spennande prosess med både flamma og mykje røyk! :P Men no fungerer vertfall bilen men med ein liten lekasje, so en får vell bere hive seg rundt å få smekka inn 2,8n :)

Skrevet

Jeg kjører sllikt oppsett på min, med 235-40-17 bak.. får senket litt da, men desverre ikke veldig mye med mindre man valser oppp kanten

Skrevet

Har i dag vert å handla inn nye dekk og felger :D 17" 8,5" framme med 235/45 10" bake med 255/40

Ga 3500 for felga me nye dekk, felgane er rette, fine og ikkje kant kjørt ! rettogslett strøkne :)

Skal bli bra med litt valsing og senking:)

poe6vn25qofek50zq5i7.jpg

z6n03bgduj2ju8x74t52.jpg

wmv0kuk3uvfwmdkfvggh.jpg

Skrevet

Har i dag henta ein 2,8 motor som ej skal bruke bunnpanne fra da mi er litt skada. Bunnpanna på delemotorn viser seg å ha blitt sveist om slik at den ikkje går så langt bakover. Motor har muligenst stått i 3 serie? Blir å ta ut motor fra delebilen i nærmaste framtid for å få bytta bunnpanne, lakke motor, toppdeksel og ellers shine motorn litt opp :)

Skrevet
Har i dag henta ein 2,8 motor som ej skal bruke bunnpanne fra da mi er litt skada. Bunnpanna på delemotorn viser seg å ha blitt sveist om slik at den ikkje går så langt bakover. Motor har muligenst stått i 3 serie? Blir å ta ut motor fra delebilen i nærmaste framtid for å få bytta bunnpanne, lakke motor, toppdeksel og ellers shine motorn litt opp :)

delebilen. er den mulig å få på veien igjen eller? :)

Skrevet

Pen blir den ivertfall :) Husk at når du kjøper senkesett så må du forhøre deg om hvor mange kg de er godkjent for. En kammerat var inne med sin, husker ikke merke på fjærene, men bilen ble ikke godkjent pga for mye vekt bak. Han endte opp med å kjøpe H&R, de var godkjente. Tullete at de ikke lager fjærene så de tåler vekta bak på e28'n.. værtfall tullete at det er med tuvpapir også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...