Edin_M Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Jeg har fått tilbud om denne som delbetaling for min cab, http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 8188733762 er det noen som har noen god formening om hva denne evt kan være verdt i videresalg eller som er interreserte i bilen for en greit pris? Haster litt
Superbeetle Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Er den godkjent ombygd til 318is? E36 sedan kom ikke med M42/44 motoren før i 1995, og kun i 1995 som Limited Edition med m-tech, tynnere vinduer, tynnere gulvtepper, ingen ac, mindre støydemping etc.. Jeg hadde ikke gitt mer enn 20-25k for en slik bil(dvs jeg hadde ikke kjøpt den i det hele tatt) men selv om den er i god stand uten rust(som den garantert ikke er) så er den i mine øyne ikke verdt mer enn dette. På en så tidlig modell er det verdt å sjekke for sub frame disaster, samt at dørtrekk og diverse interiør ofte er løst og i dårlig stand..
Edin_M Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 Bilen er en 1991 modell sedan med en motor hentet ut fra en 1995 is som ble tak-kjørt ute på jæren, motoren hadde da gått 180k og bilen 192k. Interiøret ble donert av en bil i kongsvinger-området som eier sier rett ut ikke var verdt pengene for noe annet enn interiøret. Ifølge eier som er lakkerer er bilen rustfri og rimelig pen i lakken. Den er jentekjørt av samboeren hans siste par år og godt tatt vare på. Etter det jeg forstår er bilen i god stand uten noe svetting eller forbruk av olje og understellet er nylig sett over og byttet slitedeler på. Mer info har jeg desverre ikke, og er litt usikker på om jeg skal ta den inn i det hele tatt da det for min del blir kun aktuelt med salg ut med engang.
Superbeetle Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Noen prisidè da? Tror ikke jeg hadde tatt den i innbytte om du kun skal selge den igjen..
Ivanrogov Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 En 4dørs E36 fra 1991, jeg hadde tenkt meg om 2ganger
Wacman Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Jentekjørt er IKKE et salgsargument spør du meg. Noen damer kjører biler ganske rett i grava, bomgiring,overhører lyder som tyder på feil ved å skru opp stereoen,smeller i fortauskanter mm. Et like tåpelig utsagn som "voksenkjørt".
Edin_M Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 Nei som sagt, jeg er rimelig i tvil selv.... 91 er en rimelig gammel bil, spesielt en sedan som jeg vil tro er mindre ettertraktet kontra en coupe. Han mener den er salgbar på kort tid for 30-35 men jeg er nokså usikker selv om bilen hadde vist seg å være i tilnærmet perfekt stand i forhold til alder og kjørelengde.
The_transporter Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Nei jentekjørt er ikke et salgsargument, der har du noe å prute på, dessuten så ser den ikke ut til å være verdt så mye, 20 lapper hadde jeg gitt en kompis av meg kjøpte nettopp en 318is med m3styling, nesten nylakkert og med fete m6 18" og sånn dvdspiller for 30k og der var det ikke mye småplukk.. denne var styggere i lakken og styggere inni, pluss at denne var 4 år eldre.. ikke la deg lure
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå