dav-a Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 rå tøff e36!! synes felgene kler bilen din bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 rå tøff e36!! synes felgene kler bilen din bra Takker Ang den diskusjonen om eu-kontroll, så ser jeg ikke på det som noe problem, ordner seg alltid for snille gutter...elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Er i tenkeboksen på et evt salg.. viewtopic.php?f=39&t=196495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 tjaaa.. har lyst på noe nytt..tror jeg Beholder jeg den, så "frykter" jeg for at fristelsen for å handle inn større maskineri blir for stort iløpet av vinteren, og da vet jeg ei som blir lite blid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Noen fler bilder fra ACR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Skjer lite nytt her.. Er vel snart tid for en høst-shining før bilen settes på stallen for vinteren Pga restaureringen av E30`en, så blir det neppe gjort noe store endringer iløpet av vinteren. Ønsket om s50b32 maskin lever fortsatt i beste velgående, så om det skulle dukke opp noe, så kan det fort være at et motorbytte blir gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Da ble bilen vaska å polert, underspylt, og renset innvendig i går, så nå er det trygt parkert på stallen for vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Hadde ute biln idag, lot den stå å gå å litt Litt pics.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 jeg bare diggaaa bilen din, all over! er den god og kjøre på bane og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 jeg bare diggaaa bilen din, all over! er den god og kjøre på bane og slikt? Takker Blir litt myk ved banebruk, selv om det er HR justerbart understell, men har ingen betydning, blir nok med den ene gangen på bane, altfor mye å risikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Uten den vingen har du norges feiteste E36, Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Uten den vingen har du norges feiteste E36, Gratulerer! Hehe..Er vel å ta litt hardt i ..men takk Jeg er hvertfall veldig fornøyd med slik den er nå, så får andre syntes hva de vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Har du slått deg i hodet? http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... img8329116 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Titta en del ganger på bilen din. Den er helt rå Synes det blei tusen ganger bedre uten vinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå