Matz Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Eneste som mangler nå er at du røsker av de utrolig fæle lyktesenkerene. Ellers flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Eneste som mangler nå er at du røsker av de utrolig fæle lyktesenkerene. Ellers flott bil! Hehe.. skulle jeg røska av alt som folk syntes var stygt, fælt, harry osv, så hadde det ikke vært mye igjen altså Er fornøyd med den slik den er, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Men hva er det på bakfangern nede ved eksos ? Den tok all oppmerksomheten fra resten av baken :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Men hva er det på bakfangern nede ved eksos ? Den tok all oppmerksomheten fra resten av baken :/ Er bmw logo som er laga av ei alu-plate..har ikke gidda å fjerne den ..men den er litt snedig når du ser den på nært hold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Skjønner,aldri feil med noe ny tenking innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Skjønner,aldri feil med noe ny tenking innimellom Men jeg skjønner at du kommenterte det, for det ser litt pussig ut når man ikke vet hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Skjønner,aldri feil med noe ny tenking innimellom Men jeg skjønner at du kommenterte det, for det ser litt pussig ut når man ikke vet hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Ja gjorde det,så det på di andre men ikke så godt som det siste bilde du la ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 tror det blir nye baklykter til våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Blir kronen på verket det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Blir kronen på verket det Det vet jeg nå ikke helt..men blir bedre vertfall Når det gjelder kronen på verket..så tror jeg det vil være noe som begynner på S, og ender med 32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Absolutt den GROMMESTE e36'en jeg har sett! Denne er altså ei skikkelig perle, fytte grisen Samme med mazdaen grom, hadde drept for å få fingrene i den bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Absolutt den GROMMESTE e36'en jeg har sett! Denne er altså ei skikkelig perle, fytte grisen Samme med mazdaen grom, hadde drept for å få fingrene i den bimmern Takk, takk.. Drap er vel å gå litt langt for å få fingre(ne i) en biil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Faen som jeg gleder meg til vår, og tørr asfalt... skal bli godt å kjøre "garasje-støvern" igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå