Gå til innhold

Hamansen`s E36 325i Coupe..SOLGT.....

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sinnsykt rå E36 du har kjøpt deg, gratulerer så mye! :D Trolig en av de desidert peneste E36'ene jeg har sett. Superstar-hjulene satt som et skudd på denne! Har samme hjul på CLS'en (men i 9,5x20" og 11x20"), og kan love deg at de koster flesk å kjøpe nye...

Hadde denne vært min ville jeg ha byttet til sort netting i fronten, sorte nyrer og originale rød-hvite baklykter. Et sort Vader interiør (hvis det ikke allerede står i..?) har denne bilen også fortjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt rå E36 du har kjøpt deg, gratulerer så mye! :D Trolig en av de desidert peneste E36'ene jeg har sett. Superstar-hjulene satt som et skudd på denne! Har samme hjul på CLS'en (men i 9,5x20" og 11x20"), og kan love deg at de koster flesk å kjøpe nye...

Hadde denne vært min ville jeg ha byttet til sort netting i fronten, sorte nyrer og originale rød-hvite baklykter. Et sort Vader interiør (hvis det ikke allerede står i..?) har denne bilen også fortjent :)

Takk for det :) Ja prisen på de er heeeelt syk..hva er navnet på disse egentlig?

Sort netting skal det bli, grillen vurderer jeg å bytte ut, men lyktene blir:)

Er bare vanlige skinnstoler, men med tid og stunder kommer nok et vader interiør, blir ikke prioritert noe store utlegg på bilen i år, pga har en E30 som jeg holder på å "bygge"..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget råå bil du har kjøpt deg! Er Vanvittig tøft og møte denne på veien B-)

Hadde forresten denne innom jobb for ikke så veldig lenge siden, angående noe godkjenning av felger :)

Uansett, grattis med Grom bil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget råå bil du har kjøpt deg! Er Vanvittig tøft og møte denne på veien B-)

Hadde forresten denne innom jobb for ikke så veldig lenge siden, angående noe godkjenning av felger :)

Uansett, grattis med Grom bil!!

Takk takk :-)

Hehe..ja var ikke bare-bare å få godkjent hørte jeg:) ..Gjorde det selv etter jeg henta den, så nå er skiltene kommet på, som du sikkert ser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil du har, ville personlig ikke hatt den vingen eller bakfangeren, men selvfølgelig det er din bil og du skal ha den sånn som DU vil :wink:

Du må komme til Harstad og vise den fram da :D

Det er ikke liten strekk du har på fordekkene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil du har, ville personlig ikke hatt den vingen eller bakfangeren, men selvfølgelig det er din bil og du skal ha den sånn som DU vil :wink:

Du må komme til Harstad og vise den fram da :D

Det er ikke liten strekk du har på fordekkene !

Takker:)

Som sagt, vingen blir :) Fangern er jo bredda, så blir nok litt rart uten den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger en motorvask å bytte av strips fra blå til sort i motor romme + noen skruer som dem som står på hovedlyktene,sigarettennern mangler også mye som er sakt før her :)

Men pen bil å noen froandringer her å der så blir det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

fikk litt arbeidslyst her om dagen, så blank netting ble bytta ut med sort, og tåkelysene fikk seg et noen strøk med lakk rundt selve linsa, og til sist, et xenon kit..:)

Bare grillen gjenstår nå, så er fronten slik den skal være..

iih7d79o99w06lrhpmqb.jpg

Slenger på et bilde til..:)

btanbknp6c74nzllv8h5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...