hamansen Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 takk takk Mange som misliker vingen, men den er kommet for å bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Sinnsykt rå E36 du har kjøpt deg, gratulerer så mye! Trolig en av de desidert peneste E36'ene jeg har sett. Superstar-hjulene satt som et skudd på denne! Har samme hjul på CLS'en (men i 9,5x20" og 11x20"), og kan love deg at de koster flesk å kjøpe nye... Hadde denne vært min ville jeg ha byttet til sort netting i fronten, sorte nyrer og originale rød-hvite baklykter. Et sort Vader interiør (hvis det ikke allerede står i..?) har denne bilen også fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Sinnsykt rå E36 du har kjøpt deg, gratulerer så mye! Trolig en av de desidert peneste E36'ene jeg har sett. Superstar-hjulene satt som et skudd på denne! Har samme hjul på CLS'en (men i 9,5x20" og 11x20"), og kan love deg at de koster flesk å kjøpe nye...Hadde denne vært min ville jeg ha byttet til sort netting i fronten, sorte nyrer og originale rød-hvite baklykter. Et sort Vader interiør (hvis det ikke allerede står i..?) har denne bilen også fortjent Takk for det Ja prisen på de er heeeelt syk..hva er navnet på disse egentlig? Sort netting skal det bli, grillen vurderer jeg å bytte ut, men lyktene blir:) Er bare vanlige skinnstoler, men med tid og stunder kommer nok et vader interiør, blir ikke prioritert noe store utlegg på bilen i år, pga har en E30 som jeg holder på å "bygge".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Og ja, spylervæske beholdern skal byttes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Meget råå bil du har kjøpt deg! Er Vanvittig tøft og møte denne på veien B-) Hadde forresten denne innom jobb for ikke så veldig lenge siden, angående noe godkjenning av felger Uansett, grattis med Grom bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Meget råå bil du har kjøpt deg! Er Vanvittig tøft og møte denne på veien B-)Hadde forresten denne innom jobb for ikke så veldig lenge siden, angående noe godkjenning av felger Uansett, grattis med Grom bil!! Takk takk Hehe..ja var ikke bare-bare å få godkjent hørte jeg:) ..Gjorde det selv etter jeg henta den, så nå er skiltene kommet på, som du sikkert ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Nei, er ikke alltid like lett å få noe godkjent hos biltilsynet Men godt du fikk fikset det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Tøff bil du har, ville personlig ikke hatt den vingen eller bakfangeren, men selvfølgelig det er din bil og du skal ha den sånn som DU vil Du må komme til Harstad og vise den fram da Det er ikke liten strekk du har på fordekkene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Tøff bil du har, ville personlig ikke hatt den vingen eller bakfangeren, men selvfølgelig det er din bil og du skal ha den sånn som DU vil Du må komme til Harstad og vise den fram da Det er ikke liten strekk du har på fordekkene ! Takker:) Som sagt, vingen blir Fangern er jo bredda, så blir nok litt rart uten den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 noen bilder fra ikveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Trenger en motorvask å bytte av strips fra blå til sort i motor romme + noen skruer som dem som står på hovedlyktene,sigarettennern mangler også mye som er sakt før her Men pen bil å noen froandringer her å der så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Nydelig bil med gromt stuk! Passer bra med vinga! Hadde blitt "nakent" uten Felgene dine heter "Superstar Orden" btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 fikk litt arbeidslyst her om dagen, så blank netting ble bytta ut med sort, og tåkelysene fikk seg et noen strøk med lakk rundt selve linsa, og til sist, et xenon kit.. Bare grillen gjenstår nå, så er fronten slik den skal være.. Slenger på et bilde til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 strøken bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå