Bevern Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Har nylig kjøpt meg en 320d 2000mod, og tok en titt under begge forsetene. Der fant jeg en 3-4cm breit kontaktpunkt som var koblet til tynne ledninger som gikk fra en elektroniskboks og opp i seteryggen og puten. Noen som vet hva dette er til? og evt. får til å fungere? gjerne med koblingsskisse annet spørsmål: går det ett eller to par kabler til hver dør (ett til tweeter og et til mellomtonen, eller mellomtone som delefilter og bare derfra til diskanten?) (har ikke HK-pakken). Sett på det nye interiøret jeg har kjøpt, så er det to koblingspunkt på mellomtonene forran, så muligheten for innebygd delefilter er til stede. Er i bardufoss, mens bilen er et stykke unna, så får ikke kikket selv før om 2mnd. greit å få bestillt så det ligger klart når jeg kommer hjem
Lars89 Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Går til setevarme, sensormatte for airbag på passasjersiden og evt eljustering. Spør på bilstereoforumet om det andre
bjalle Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 To koblingspunkt betyr at det har sittet i en bil med telefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå