Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvem av bilene var du? den i midten var vel compacten?

Stor skam da! To BMW'er knust av en føkkings Toyota hiace...

Håper alt er bra med førerne?

Skrevet

Kjørte e30`n jeg... Alltså dette er FAKTA ! : Jeg kjørte langs E6,på tur hjem fra jobb..skulle ta svinge av veien for å kjøre in til der jeg bor,så i speile så dermed compacten og slo på blinklys i go tid for at han skulle få med seg at jeg skulle av,som han også gjorde da jeg så han også bremset ned..jeg måtte stoppe på E6 pga av motgående bil og vente til den hadde passert før jeg kunne svinge av, i det den passerte satte jeg den i 1gir og skulle til og kjøre..hørte da ett voldsomt SMELL og tenkte ( Nå blir jeg truffet i ræva ) men neida...comtacten ble kastet i autoværn av hiacen og hiacen fortsatte da rett i sia på meg, ble da skubbet av veien,ned i grøfta å opp på gang og sykkelveien før ferden endte der...spratt da for ut av bilen for og se hvordan det gikk med sjåføren av compacten, han han over autoverne og hylte i smerter..ingen synlige skader på han...så vi fikk han over veien og la han ned på en gressplen til ambulanse kom..han hadde smerter i begge beina,rygg og nakke ! vet ikke mer hvordan det går med han..meg selv er uskadet og det samme med den sjåføren av hiacen !

Skrevet

Bilen var jeg kjempe fornøyd med..hadde akurat hatt den i 1 uke i DAG !

Er også gla for at d gikk så bra som det gjorde med alle...Er utrolig gla for at ikke jeg hadde med meg sønnen i bilen...Men d går ikke å tenke på sånne ting i ettertid...da tørr man ikke gjøre noe til slutt!

Skrevet

Off så surt. Bra det gikk greit med deg da. Får håpe han andre sjåføren kommer utav det uten alvorlige skader også..Bilene er ikke det man tenker på i en slik situasjon.

Skrevet

Mulig jeg får beholde bilen som den er,og utbeltalt forsikringpenger for skadene på den..da blir den fiksa selv...så lenge d ikke er ramme skade...Så håper det fins noen goe opprettere her ute...

Skrevet

Det irriterer meg nesten litt! Det går så få strøkene E30 på norske veier, men likevel så klarer en Hiace å treffe en av de :roll: Han må jo ha hatt en voldsom fart som først trøkka til Compacten og så skudde din bil av veien, pluss sikkert sin engen panikkbremsing. Håper dette får konsekvenser for ham, det er alt for mange av disse bajasene i kassebiler som svinekjører og gjør veiene farlige.

Det ser jo ikke så værst ut de skadene du fikk da, det burde jo være enkelt å få den på veien igjen vel! Værre er det hvis ramma har fått seg en trøkk! En kompis blei påkjørt i sin strøkene M-sport E36 318I Touring, ramma fikk seg en knekk og bilen blei godt trøkka foran så den blei kondemnert med god margin! Men den kom på veien igjen den gitt og lever den dag i dag i beste velgående, så det finnes jo håp :wink:

Skrevet

Ja han måtte hadd en stor fart..jeg skjønner enda ikke hvordan han klarte å overse meg og compacten som sto stille på veien..vertfall ikke der det smalt..er fiiinn sikt der også...han panikka bremsa vell allt forsent tror jeg, pluss at bilen var nokk også full av verktøy..å da blir bremselengden mye lengere og..Skal stå på mitt når d kommer til forsikkringsaken..vill nokk prøve allt jeg kan for å få fiksa bilen...har snakka med bmw på steinkjer i dag også..og de skulle være behjelpelig med tanke på at det er ganske få gjenn av disse bilene og de som er bra og strøkne faktisk er samleobjekt..fikk et vissitkort av en der nede,og han sa jeg måtte bare henvise forsikringselkap/takstman til han...håper bare det ordner seg og at jeg får bilen på veien gjenn...Å som jeg sa, bilen hadde jegg hatt i mitt eie i 1 uke i går..å i dag fikk jeg også høre at han i compacten hadde eid den i 5 dager..han ligger fortsatt på sykehus hørte jeg tidligere i dag..men det ser ut til og gå bra med han heldigvis...

Skrevet

Skinn og bein! Godt å høre at det gikk bra med deg, så får vi satse på at compactføreren også slipper fra det uten alvorlige skader. Tosken i Hiakk skal jeg ikke si noe om enda. Jeg bare konstaterer at det finnes folk som ikke tenker over at det de laster i bilen har innvirkning på både bremselengde og kjøreegenskaper :wae:

Skrevet

Siste nytt, Han i compacten har kommet hjem fra sykehus nå..han er vell ganske så mørbanket..å ingen varige skader..Så nå gjennstår det bare og vente på og høre hva som skjer med bilen min !

Skrevet

Fikk snakka med takstman i dag ! Det kan se ut som jeg får beholde bilen pluss at jeg får penger !! Får ikke vite det 100% sikkert før i morgen ! Men om isåfall det skjer, Noen som har tipps til hvor jeg evt kan bestille deler !? og bakskjermen bestilles den i 1 stor del ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...