Alecken Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 Hvor bor du? Er interessert i å kjøpe panser og radiator dersom standen er bra. Gi meg gjerne en pris.
opeth84 Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Er bakluka fin og fri for rust? Er nok litt rust på den, desverre Ok, då er det ikkje aktuelt diverre. Det skal vel godt gjerast å finne ei utan rust. Min er helt rustfri;D Til trådstarter: har du innstegslisten til høyre bakdør? Min har gått opp i limingen og skadet. Trenger også bmw emblemet til panseret. Pris på dette? Bor du langt unna Ålesund? Synd skinninteriøret var med nedfellbare seter:/
opeth84 Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 hei , hva skal du ha for det sorte interiøret ditt , skal du selge spoileren på bakluka ? Skal du ikke ha skinninteriøret ditt da? Hadde ikke du beige interiør? I så fall har jeg lyst på det, om det ikke er nedfellbare seter ;o)
Rumenimu Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Har sendt deg PM.. men venter på svar.. legger du ikke ut telefon nr så må du nesten svare på PM da =)
NSR Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Har sendt deg PM.. men venter på svar.. legger du ikke ut telefon nr så må du nesten svare på PM da =) Sorry, glemte vist å svare deg
NSR Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Da er høyre bakdør solgt! (men har fortsatt el-vindusheis m/motor)
Hawkon88 Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 Hvor bor du? Har du låsekassen i bagasjerom? Jeg vet ikke om jeg må ha med nøkler eller ikke? lokket vil ikke holde seg fast i bunnposisjon.
NSR Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 Hvor bor du?Har du låsekassen i bagasjerom? Jeg vet ikke om jeg må ha med nøkler eller ikke? lokket vil ikke holde seg fast i bunnposisjon. Holder til i Spydeberg, Østfold. (Ca 5mil sør for Oslo). Har ALT bortsett fra høyre bakdør igjen. ...venter på svar jeg også på min forespørsel. Du har PM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå