tyggen Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Heisan Er det noen som vet hvor det er mulig å få fatt i iphone adapter til midtkonsollen i min 525 2003 modell? Har en iphone 3g s og det hadde vært fint om jeg kunne bruke den på handsfree systemet i bilen. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Kanskje her: http://www.bavariansoundwerks.com/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggen Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Takk for tips Finner nok ikke snap in adapter for konsollen (som står mellom setene) her. Her har de dice systemet men det er egentlig ikke det jeg er ute etter. Holderen passer idag for Nokia 3210i og det er adapter for iphone 3g jeg er ute etter. Få leite litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Det finnes veldig lite å velge i til såpass gamle biler.. dessverre! Det har skjedd mye på mobilfronten på 7 år. Du har ikke simleser i bagasjen da, slik at du kan bruke tvillingkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 På eBay finnes slike adaptere (link), men jeg tror (uten at jeg er helt sikker) at denne kun lader, og selve handsfree-muligheten krever bluetooth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggen Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Takker for tips Har nå bestilt en 6230i som passer i adapteret og bruker tvillingkort, så da satser jeg på det funker fint ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå