Gå til innhold

ABS,ASC og SPEEDOMETER OG RADIO problemer E39

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmm ok.. Men det jeg lurer på. Etter at jeg har byttet denne sensoren, skal disse skal disse lampene slukke og lyse automatisk eller må jeg gjøre noe for å slette dem?

Har aldri byttet denne sensoren før så er det vanskelig å bytte den? Noen som har en DIY for dette?

Lampene for ABS slukker automatisk Når bilen registerer signaler fra alle, DVS att etter den er skiftet så må bilen kjøres noen 100meter slik att de registeres som iorden, felimeldingene vil være lagret i minnet inntil de blir slettet av noen med diagnose programm.

Skrevet

Det hørtes bra ut. Var på Biltema for å sjekke ut noe idag og tenkte jeg kunne spørre om dem hadde abs sensor for bilen da. Dem hadde visst det og han fyren i kassa mente at dem var ganske bra! Så det endte med at jeg kjøpte den for 450,- eller noe. Noen som har prøvd biltema sensor før?

Men jeg trenger seriøst hjelp på hvor denne sitter. Kan man se det når du tar av dekka?

• 6 months later...
Skrevet

Bumper denne..

Har abs, asc, speedometer trøbbel. Diagnosen viser hastighetsføler V.B.

Funket denne føleren fra biltema?? Hørt diverse om uorg. deler.. org er minst dobbel pris, meca, koed etc.

Skulle ta ut føleren/giveren i dag, men knakk den fantastiske skruen! Tyr til borr asap..

Skrevet

Javisst, stikker ned på mekonomen å henter en "original".. hender d blir litt vel spennende med piggfritt når d er så satans glatt for tiden..

Skrevet

Lampen slukker automatisk etter noen hundre meter når den registerer forventet signal fra alle sensorer,

Feilmeldingen ligge alikevel lagret i minne og må slettes med diagnose utstyr.

Hilsen

Terje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...