Morty999 Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 er dette sånn hvor du skrur fast spaceren først også felgen iden igjen? isåfall kan du jo prøve å løsne bolta fra spcern og skru på dekket igjen å sparke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Neida, spaceren er en enkel skive med gjennomgående hull uten gjenger, som plasseres mellom hjul og, ja, eh, hva det nå heter, du fattar... Hvor tykke er disse? Er vel 25 mm om jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Optimisme hjelper jo alltid.. må jo si meg enig i at du er noe negativ til et problem som egentlig er en bagatell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 En go hammer, en go kloss å en go porsjon bannskap må til for at du ska lykkes min gode mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Hehe, den teknikken kan jeg, får se om jeg rekker denne helgen:) Skjønner at dette er en bagatell for dem med bittelitt mekke-erfaring, beklager n00b-sutringen Men jeg har i hvert fall 5-56, så tror det er håp for at jeg kan lære, har ikke vegring for møkkete fingre, heller tvert om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Hvis de er 25mm er det nok plass på siden til å gi den et godt kakk med liten slegge etc. Burde være kakestykke det;-))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Hvis de er alu og du kommer til det stykket at du må varme, så ta det pent.. Blir det for varmt sier det bare poff i aluen, så er det vrak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå