Gå til innhold

Strøken/Velholdt E36 M3.93mod. Solgt!!

Share

Anbefalte innlegg

Å si at dette er norges peneste M3 er bare tull. Og at fargen er sjelden, er vel også egentlig ikke sant. At konghelle hadde tatt minimum 275 000 for denne høres også helt vanvittig ut. Har sett denne bilen mange ganger, så veit hvordan den ser ut. Er en fin bil, for all del, men er ikke noe spesielt med den. Ikke meninga og lage kvalm, men når en annonse innholder så masse tull, blir jeg litt oppgitt. Kall en spade en spade, og ikke en forgyldt gravmaskin.

Har sett biler hos Konghelle til 250.000kr som er 80% tilnærmet tilstanden på min.

Du får spesisere hva som er tull ?

Og ja, dette er å lage kvalme i en annens salgs tråd :!:

Du får finne en M3 som "du" mener er i penere org. stand, så kan vi sammenligne og da gjerne i samme farge :?:

Og lag en ny tråd, da dette er en salgs anonnse og ikke "medlemers biler/projekter" link :idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har også sett denne live og syns det blir mye med og skrive norges peneste. Den ser heller ikke så orginal ut med de felgene og 4rørs eksos. Fargen er ikke så spesiell og det ruller en del Dakar gule M3'r i Norge.

Nå er vel heller ikke dette lenger noen salgsannonse når du skriver "Beholder bilen etter å ha vurdert litt frem og tilbake"

Det er vel også lenge siden Konghelle har hatt noen 3litere til 250.000? Det ligger hvertfall to andre M3'r på autodb jeg hadde valgt før denne. De har kun rullet 93tkm og 98tkm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sett denne live og syns det blir mye med og skrive norges peneste. Den ser heller ikke så orginal ut med de felgene og 4rørs eksos. Fargen er ikke så spesiell og det ruller en del Dakar gule M3'r i Norge.

Nå er vel heller ikke dette lenger noen salgsannonse når du skriver "Beholder bilen etter å ha vurdert litt frem og tilbake"

Det er vel også lenge siden Konghelle har hatt noen 3litere til 250.000? Det ligger hvertfall to andre M3'r på autodb jeg hadde valgt før denne. De har kun rullet 93tkm og 98tkm.

Sitter orginalfelger på den nå(gamle bilder fra forige eier i salgs anonnsen).

At det er Norges peneste(mest strøkne) er nå min mening, men det synes sikkert alle som har et pent eksemplar ?

Synes den kler 4 rør jeg, men det er ikke org. og heller ikke carbon Toppdeksel eller Innsug,+ GT spoileren, men forutenom de tingene så er alt orginalt og den er strøken i lakken og 100% rustfri og topp teknisk stand.

Kong helle hadde en Gul til salgs i vinter til 250.000.- som sto utenfor på vinter dekk.

Nå er ikke dette meningen å skrive negatift om Konghelle Bil sine priser, da jeg mener de har riktig pris i forhold til

hva noen av M3,ne går for på Finn etc...

Men det er markede/etterspørselen som bestemmer, så da beholder jeg heller bilen til etterspørselen etter M3 med lav km og uten rust kommer eller hvis jeg absolutt må selge den.

Har satt spørsmål tegn etter NORGES PENESTE, så er det opp til kjøper å bedømme det.

Ha en fin sommer bak rattet og nyt den.

Hilsen enda en lykkelig BMW fantast 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at dette er norges peneste M3 er bare tull. Og at fargen er sjelden, er vel også egentlig ikke sant. At konghelle hadde tatt minimum 275 000 for denne høres også helt vanvittig ut. Har sett denne bilen mange ganger, så veit hvordan den ser ut. Er en fin bil, for all del, men er ikke noe spesielt med den. Ikke meninga og lage kvalm, men når en annonse innholder så masse tull, blir jeg litt oppgitt. Kall en spade en spade, og ikke en forgyldt gravmaskin.

Har sett biler hos Konghelle til 250.000kr som er 80% tilnærmet tilstanden på min.

Du får spesisere hva som er tull ?

Og ja, dette er å lage kvalme i en annens salgs tråd :!:

Du får finne en M3 som "du" mener er i penere org. stand, så kan vi sammenligne og da gjerne i samme farge :?:

Og lag en ny tråd, da dette er en salgs anonnse og ikke "medlemers biler/projekter" link :idea:

Du må faktisk tåle komentarer uten å bli sur når du kommer med en annonse som denne. Ellingsen sa mye i sin forrige komentar. Hadde ikke jeg sett denne før, og var interesert, hadde jeg blitt skuffa når jeg så den irl. Den er ihvertfall ikke mer strøken enn min, og den er langt ifra norges peneste. Hadde min ved siden av denne i fjor, og sammenlignet bilene, så jeg veit hva jeg snakker om. Og om en bil er norges peneste, og mest strøkene, er ikke noe man kan mene. Enten er den det, eller ikke, noe man egentlig aldri kan vite, men denne bilen, nei den er det rett og slett bare ikke.

Og foresten, helt til slutt, hvordan er det med den fargeforskjellen på panseret i forhold til resten av bilen a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke Norges peneste m3.. De felgene som var på bildet var fæle..

Er helt greit at vi har forskjellige meninger om hva som er penest, men er virkelig nødvendig at alle på hele forumet må ødelegge salgstråden vel?

Og felgene er vel solgt videre så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt greit at vi har forskjellige meninger om hva som er penest, men er virkelig nødvendig at alle på hele forumet må ødelegge salgstråden vel?

Når lærte du å lese?

Ref: "Beholder bilen etter å ha vurdert litt frem og tilbake, da detter er en bil som kosta nesten 800.000.- ny

og den ser fremdeles ut som ny, så kan jeg ikke selge den til den prisen (+ avg.)

Dette er en bil som ikke hadde gått for under 275.000.- hos Kong Helle bil f.eks."

Tråden er jo fullstappa med annet drit uansett, og den bilen her er priset mye høyere enn sist gang den lå ute... rart det blir skepsis?

Husker jeg lærte at det å sitte på fakta ikke er dumt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når lærte du å lese?

Ref: "Beholder bilen etter å ha vurdert litt frem og tilbake, da detter er en bil som kosta nesten 800.000.- ny

og den ser fremdeles ut som ny, så kan jeg ikke selge den til den prisen (+ avg.)

Dette er en bil som ikke hadde gått for under 275.000.- hos Kong Helle bil f.eks."

Tråden er jo fullstappa med annet drit uansett, og den bilen her er priset mye høyere enn sist gang den lå ute... rart det blir skepsis?

Husker jeg lærte at det å sitte på fakta ikke er dumt ...

NM i saklig?

For all del, ikke misforstå er enig, og nei ikke rart det blir skepsiss! Det er da ingen tvil om, men ser fortsatt ikke poenget i at dette skal klare å irritere? Alle forstår både deg og Johnny.

Skal melde meg helt ut og trekke tilbaka alt som kan ha blitt misforstått =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så skal det mer til for å få meg sur.

Er klar over at prisen er høy for "dere" som komenterer i denne annonsen, men

rart ingen komenterte når den lå ute til kun 125.000.- (230.000.- på skilter) ?

Hva mener kjøp/salg Expertene er riktig pris ?

Hva slags M3 kjører Dere og hva er kjøpspris på den ?

Hva koster den deg (ikke Mor/Far) å forsikkre/hvor.?

Kan bli en morrsom salgs tråd dette :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du gi meg et godt svar på hvorfor du blander dette inn. Kanskje grunnen til at ingen kommenterte når den lå ute for 125.000,- + avgifter, var at dette var en mer reell pris?

Må man forresten eie en M3 for å være en såkalt "kjøp/salg expert" for å vite hva en M3 er verdt? Holder det ikke med å følge med på prisene over lang tid?

Jeg kjører selv ikke en M3, grunnet at jeg ikke hadde råd til å forsikre den på meg selv, enda. Men jeg hadde kapitalen klar for en M3 3.2l av senere utg. (Ja, nyere og penere enn din.) Holder noe av dette for deg?

Du må tåle kritikk når du velger å gjennomføre en "salgstråd" med tittel og utsagn som du har kommet med her.

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du gi meg et godt svar på hvorfor du blander dette inn. Kanskje grunnen til at ingen kommenterte når den lå ute for 125.000,- + avgifter, var at dette var en mer reell pris?

Virker som flere her har sett den, så hyggelig med komentarer som "pen bil, kan anbefales" etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man forresten eie en M3 for å være en såkalt "kjøp/salg expert" for å vite hva en M3 er verdt? Holder det ikke med å følge med på prisene over lang tid?

Tror du tolker spørrsmålene mine litt feil ? Mener "ikke" at noen tror dem er eksperter, men mange som faktigst følger med på

bruktpriser og har en formening om rett pris(ikke ment som kritikk).

Spørr så om hva de som har M3 har betalt for den (for å ha noe å sammenligne med).

Og tilslutt hva det koster å forsikkre den og hvor, da jeg har bare sjekka med mitt selskap If, som ikke var så begeistra for M3, men da jeg har alle mine forsikkringer hos dem (Hus/innbo,sykkel,reise,biler70% +), så fikk jeg svar etter en uke og da

var det kun tyveri/brann kr 6.000.- og hvis den skulle på veien, så var det kun jeg som fikk kjøre den :?

Fint med "hyggelige" tilbakemeldinger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått sagt mitt. Ferdig. Kan også si, som jeg har sagt tidligere, at det er en pen bil, og kunne godt anbefalt denne, men prisen må komme ned på et helt annet nivå. Anngående forsikring, burde du høre med gjensidige, og postbanken har jeg hørt kan være billig. Hvis det var dette du lurte på. Behold bilen, kos deg og ha det gøy med den. Plutselig vi møtes på banen kanskje. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...