Impreza RX Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Har fått sagt mitt. Ferdig. Kan også si, som jeg har sagt tidligere, at det er en pen bil, og kunne godt anbefalt denne, men prisen må komme ned på et helt annet nivå. Anngående forsikring, burde du høre med gjensidige, og postbanken har jeg hørt kan være billig. Hvis det var dette du lurte på. Behold bilen, kos deg og ha det gøy med den. Plutselig vi møtes på banen kanskje. Takk for hyggelig/fornuftig tilbakemelding ! Har mange baller(biler) i luften, så usikker hva det blir til , men skal vell få lufta meg på bane i no morrsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Da er den til salgs "igjen" har kunn fått luftet den 2 ganger i sommer, så ønsker å selge den til en som kansje kan registrere den på skilter eller som har tid til å bruke den litt oftere en jeg får brukt den. Den lå til salgs for 175.000.- ,men setter ned prisen (dagens markeds pris) til 125.000.- Har Vinterdekk til den ( så den kan prøvekjøres ) og masse andre grom deler følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Bilder: http://s440.photobucket.com/albums/qq12 ... g&newest=1 Her ligger det motor og interiør bilder + bilde av den med 18" og 30mm senkefjærer. Sitter std fjærer på den nå og 7,5 og 8,5x17 M3 felger med 215 og 255 Toyo T1R. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Hva tror du avgiften er på denne nå/til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Hva tror du avgiften er på denne nå/til sommeren? Usikker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Kan gi deg et tips, og det er å lage en ny salgstråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Kan gi deg et tips, og det er å lage en ny salgstråd. cry mitch? Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå