badsha Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 er det normalt at klokka står på hele tiden på den lille kjørecomputeren selv om bilen er avslått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 min gjør ikke det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Det er ikke helt vanlig hadde ikke det på min hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 hmmmm sørn min står på hele tiden..... koblet de resterende kablene som var på kjørekomputeren inn i pluss ledningen fra den orginal klokka som var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 oki strange, koblet alle ledningene på pluss? Why? Er det ettermontert klokke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 du har jo svaret der, den analoge klokka må jo ha strøm hele tiden, så derfor vil den ettermonterte også stå på hele tiden siden du har koblet til pluss på den. Det er nok noe som må kobles om her. Du må jo ha konstant strøm til den nye også, men det er sikkert en ekstra ledning som skal gå til en plusskabel som kun spenningssatt når tenning er på- kanskje dette skjemaet kan hjelpe deg: http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/ ... it-t40098/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå