Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen umiddelbare planer, men på sikt så blir det hellakkering og få den strøken.

Er litt rust i ene nedre hjørnet på bakruta og takluka og litt i bagasjeromsgulvet som må tas, og sikkert litt som jeg ikke vet om også.

Er noen småbulker og skavanker i lakken, så den fortjener en hellakkering snart.

Blir muligens coilovers også, men det blir ikke førstepri da senkesettet som står på no er ok og er også godkjent i vognkortet.

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har ingen umiddelbare planer, men på sikt så blir det hellakkering og få den strøken.

Er litt rust i ene nedre hjørnet på bakruta og takluka og litt i bagasjeromsgulvet som må tas, og sikkert litt som jeg ikke vet om også.

Er noen småbulker og skavanker i lakken, så den fortjener en hellakkering snart.

Blir muligens coilovers også, men det blir ikke førstepri da senkesettet som står på no er ok og er også godkjent i vognkortet.

Ja den fortrene en lakkering :D d e den verd :wink: he du tengt på farge da eller blir d original farge?

Skrevet

noe strøkent :P

men hadde du giddi å tatt bilde av braketten til diagnosekontakta som står vedisidenav LMM ? trenger denne til min egen så vil se hvordan dern ser ut.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...