Arild G. Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Har ingen umiddelbare planer, men på sikt så blir det hellakkering og få den strøken. Er litt rust i ene nedre hjørnet på bakruta og takluka og litt i bagasjeromsgulvet som må tas, og sikkert litt som jeg ikke vet om også. Er noen småbulker og skavanker i lakken, så den fortjener en hellakkering snart. Blir muligens coilovers også, men det blir ikke førstepri da senkesettet som står på no er ok og er også godkjent i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 hvor spotta du meg da? mens jeg tok bilder? Forbi fergekaia der, jeg sto rett uttafor en sølvfarga facelift E30 på Chinahouse-sida av kinobygget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Har ingen umiddelbare planer, men på sikt så blir det hellakkering og få den strøken.Er litt rust i ene nedre hjørnet på bakruta og takluka og litt i bagasjeromsgulvet som må tas, og sikkert litt som jeg ikke vet om også. Er noen småbulker og skavanker i lakken, så den fortjener en hellakkering snart. Blir muligens coilovers også, men det blir ikke førstepri da senkesettet som står på no er ok og er også godkjent i vognkortet. Ja den fortrene en lakkering d e den verd he du tengt på farge da eller blir d original farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 blir nok orginalfargen ja. litt for mye styr å bytte farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 lyst på bilder under panseret på femmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Elsker den e28'en din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 et par bilder under huven og interiør: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 noe strøkent men hadde du giddi å tatt bilde av braketten til diagnosekontakta som står vedisidenav LMM ? trenger denne til min egen så vil se hvordan dern ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 skal fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 E28 M5 e så Svert d!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Var veldig mange skiltnummer på den E28'n din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 hehe.. bruker å sladde skiltnummer i PS, og stedet for å bare rable over så gjør jeg det slik. et bilde til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Nyyydelig sportsinteriør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Nydelig, Eneste en E21 som mangler der gitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå