635csi Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Ai ai ai, dette var lekkert! Går ut i fra at det er de hjulene du nevnte da jeg snakka med deg i helga? De ser hvertfall rimelig strøkne ut, noe som passer på en ellers så strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Takk for det Var disse hjula jeg snakka om på lørdagen ja. Felgene er strøkne ja, men bilen er jo desverre ikke helt strøken enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 M5'en er vel omtrent definisjonen på hvordan en E28 skal se ut... Har bare ett ord; NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Helt nydelig! litt sjalu på de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Takk for fine kommentarer KristianF og Hjelen Vurderer å selge e24'n nå. Har helt siden jeg ble bilinterisert ønsket meg en e24, og har lite lyst til å selge denne, men det blir for dyrt å ha tre biler på veien, med årsavgift, forsikring og driftskostnader. Skal koste på M5'en en hellakkering og litt stell etterhvet, så da trengs litt kapital. Link til annonsen: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=47&t=162786 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Det der var børst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Damn, viste ikke at det fanntes en så latterlig rå e28 m5 her i distriktet! Denne må beskues en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Har du to like strøkne e28´r ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 To nydelige biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Takk for fin tilbakemelding Johnja: jeg har bare en e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Takk for fin tilbakemelding Johnja: jeg har bare en e28 Det holder det, men er det ikke tre,(ser jeg nå), forskjellige regnr. ue50000, ue59990 og ue59999? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 stemmer det. skiltet er bare photoshoppa/sensurert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Har lekt meg litt i photoshop med et bilde av 635en fra i sommer. Øverste bildet er slik den er, bare justert farger, skarphet osv. Nederste bildet er oppgradert med coilovers og 17"ere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 2 flotte biler du har der,kunne ikke blitt bedre. eg likte best det øvertse av dem du redigerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå