oddis Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Ja, da oppretter jeg en tråd for oss som har vært på Gatebil Vålerbanen i helga. Godt vær og relativt varmt hele helga er uvant kost for et mai-treff Rakk å bli godt solbrent på lørdag og var såpass nedi ørska etter gårsdagen anstrengelser at jeg ikke var i vater før klokken 13 i dag Siden vi er på et BMW forum er det nærliggende å snakke om BMW delen treffet, der E30 var rekordstort representert. Det begynner snart å bli like vanlig å se turboladede E30r med 12 ventiler under panseret enn en orginal... Fikk også hilst på Jørgen_A og resten av JAAS gutta med diverse svææært så overladda E30r, hvor det ble montert kameraer på en viss lilla E30 M3 med Borg Warner aggregat som forhåpentligvis kommer online i løpet kommende uke Ble noen røkare som hadde fått Ditlevsen tobakksfabrikk til å slå hæla i taket. Så også E30 V8n til gkw her på forumet, samt den psyko hvite E30 S62 (E39 M5 V8) kompressorsaken til Omre service her på forumet. Perverst lydbilde! Edit: Oppdatert med film fra helgen! Samt kjøringa med Jørgen A sin 802whp E30, for de som ikke allerede har sett den Mer film fra E30 og annen sladding kommer fremover i nærmeste dagene/ukene! Denne E30 M3n var fet, med S14 turbo. Inntil.... Også Flemming Alm da. Denne fyren fortjener litt ekstra oppmerksomhet, for måten han alltid ligger bredt, åkke som, 110% helhjertet satsing så røykspruten gjør området helt udugelig i ca 30 sekunder etterpå er bare helt rått!! Til og med i time attack løpet ville han bestemt ha siste startspor fordi han SKULLE showe! 40 biler kommer i spor, også hører man noe vræl, skrik og ser dennne grønn-hvite farkosten komme helt på tvers og publikum går bananas. Han rakk dog bare 3 runder før han ble svartflagga... HERLIG underholdningfigur på Gatebiltreffene Østberg var på plass og! Man kunne se at dette ikke var hvilken som helst bil. Måten den tok seg sidelengs LYNhurtig rundt svingen var kjempeimponerende å se. Han stilte om ikke enda bredere opp enn de fleste andre også! Og her kommer noen utklippsbilder fra kamerene jeg hengte på turboflyet til Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 nice!! men hva var det som skjedde med m3'n med s14 turbo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Han stilte opp skikkelig sidelengs og skle litt helt sidelengs og hjulet vrengte seg av så fort han traff sandfella sidelengs. Tipper det var litt løst fra før. Det hadde god fart rett mot meg det dekket og jeg kvekk til litt i stolen, men det bråstoppet fort i sanden. Ble stående der i drøyt 25 minutter før de fikk han vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Legger ut litt bilder fra helga jeg også. Var der bare på lørdagen forøvrig, siden vi skulle hjem til trøndelag å feste igjen. Har over 450 bilder, så om det er interesse for flere, så kan jeg legge ut. Meg til venstre, og en kompis til høyre som er lettere redusert. Bra liv på campen natt til lørdag forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Oddis gjikk du rundt omring med en grå kameraveske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 gromt gutter =D var ett herlig treff... jeg får komme sterkere tilbake på rudskogen, da skal ny radiator på plass, så jeg får kjørt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Oddis gjikk du rundt omring med en grå kameraveske? Nei. Vesker er for kjerringer Han du derimot snakker om tipper jeg var han dåsemikkelen av en avisreporter. Han måtte være høy på et eller annet. Tok han 30 sek å stille et vanlig spørsmål jo, for ikke å snakke om å holde kamera i ro... jeg spurte han liksom pent om jeg skulle ta bilde av det han ville for ham... Aldri sett maken jeg, og det var jo midt på dagen, litt tidlig for selv flytende gjærbakst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Mye RÅ biler, hvem som kjører den e30en med V8 kompressor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Masse flotte bilder her får aldri nok! Gleder meg til film jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Må legge ut litt film nå oddis!! Fine bilder som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Supre bilder! Hadde store planer om Våler på lørdagen selv, men vannpumpa satte en stopper for det på fredagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 gkw89 ; du laga jo greit show i ringen! Men slura den på clutchen eller var det bare meg? Noen her inne sin? Fyyy faen for en syyk lyd! Brudgommen heter Knut, og han har kledd seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Han stilte opp skikkelig sidelengs og skle litt helt sidelengs og hjulet vrengte seg av så fort han traff sandfella sidelengs. Tipper det var litt løst fra før. Det hadde god fart rett mot meg det dekket og jeg kvekk til litt i stolen, men det bråstoppet fort i sanden. Ble stående der i drøyt 25 minutter før de fikk han vekk. felgen knakk av før bilen min traff sandfella eg og trur hjulboltene trolig har løsna litt.alle boltene va knekt rett av kjørte med hel sliks så det blir nåke krefter der bak no har eg fått demontert litt og fått litt status på omfanget.det er ikkje så gale.bilen er oppe og går igjen om ein 14 dagers tid tenke eg.og klar for action igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 hvet ikke hva eg skal tro da du har bilde av M40 motor-rommet mitt (lurer på om eg satt inni bilen å justerte rattet da du tok bildet), men ikke fra racet ?? var en annen hvit e36 med i løpet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Thorsen: Ja, det var som pokker at jeg ikke fikk hele greiene på film. Hadde akkurat avslutta et opptak og drev å bytte minnekort da du kom farende. Jævla typisk å ikke få sånn på film. Bra det lot seg ordne da Slicks kan nok gjøre litt av hvert med boltene, iallefall sidelengs. Så som sagt ut som du stilte opp litt og fikk sleng, skle og gikk mot curbsen og hjulet begynte å hoppe ut. fazerfreak: Var det så overraskende at noen fattet interesse for M40 turboen din? Var ingen i nærheten da jeg tok bilder, for jeg kikket inn i bilen din etterpå. Det var derimot en fotograf der noen minutter før meg med stor hvit L-serie linse og caps'n bak fram. Ingen bilder fra racet dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå