Gå til innhold

Gatebil Våler 2010: Bilder & film|Oppdatert m/ FILM!

Share

Anbefalte innlegg

Ja, da oppretter jeg en tråd for oss som har vært på Gatebil Vålerbanen i helga. Godt vær og relativt varmt hele helga er uvant kost for et mai-treff :D Rakk å bli godt solbrent på lørdag og var såpass nedi ørska etter gårsdagen anstrengelser at jeg ikke var i vater før klokken 13 i dag 8-[

Siden vi er på et BMW forum er det nærliggende å snakke om BMW delen treffet, der E30 var rekordstort representert. Det begynner snart å bli like vanlig å se turboladede E30r med 12 ventiler under panseret enn en orginal... :mrgreen: Fikk også hilst på Jørgen_A og resten av JAAS gutta med diverse svææært så overladda E30r, hvor det ble montert kameraer på en viss lilla E30 M3 med Borg Warner aggregat som forhåpentligvis kommer online i løpet kommende uke :santa: Ble noen røkare som hadde fått Ditlevsen tobakksfabrikk til å slå hæla i taket.

Så også E30 V8n til gkw her på forumet, samt den psyko hvite E30 S62 (E39 M5 V8) kompressorsaken til Omre service her på forumet. Perverst lydbilde!

Edit: Oppdatert med film fra helgen!

Samt kjøringa med Jørgen A sin 802whp E30, for de som ikke allerede har sett den ;)

Mer film fra E30 og annen sladding kommer fremover i nærmeste dagene/ukene!

5fzr35o8vjaptivwi8k4.jpg

5593xo5rha86vbiqyezv.jpg

x8mgfq7kx6o330kp0znu.jpg

mu819q61b2o6x1if00lz.jpg

4shz3vh0gbcomcyf9mx9.jpg

hxy9e15vnjesks8fsekq.jpg

rhcim0o9m7l7hvzh8qnm.jpg

f3lsrjxb3oirxidpsg3g.jpg

zkxboko8ohgvz457frf1.jpg

5152tovb5spxecazubao.jpg

fncxn6ovmmjs6fooky9k.jpg

42cdm92tm4gszt8nplss.jpg

e9ggp0kji9l5qafr2ltf.jpg

3u1op1y46tm9be89qud5.jpg

31nm5jwcumq3prqc6pri.jpg

sqzjvkyviruzyhblrrfw.jpg

0x0dj0banuhc5rabqc1e.jpg

nlyhus2y9vkuupqlq3gq.jpg

jqnxwc667jdc88u52das.jpg

p77gufecemwgdtyskbmo.jpg

Denne E30 M3n var fet, med S14 turbo.

8yfwkudzclulea08u9sl.jpg

Inntil....

v54gy4387yfxeuafdnfy.jpg

Også Flemming Alm da. Denne fyren fortjener litt ekstra oppmerksomhet, for måten han alltid ligger bredt, åkke som, 110% helhjertet satsing så røykspruten gjør området helt udugelig i ca 30 sekunder etterpå er bare helt rått!! Til og med i time attack løpet ville han bestemt ha siste startspor fordi han SKULLE showe! 40 biler kommer i spor, også hører man noe vræl, skrik og ser dennne grønn-hvite farkosten komme helt på tvers og publikum går bananas. Han rakk dog bare 3 runder før han ble svartflagga... HERLIG underholdningfigur på Gatebiltreffene :mrgreen:

y0yj3ftgp5dfnc7724c5.jpg

j5ej1y7h90oeg080ro3l.jpg

abdvu0oiy3x34w1n2ohm.jpg

02uc3toai8hkqus5zhkn.jpg

9iqwjazz9ck5riwzutcj.jpg

58loz89ohipz80prm89a.jpg

y542erow9u22nmrvtnhr.jpg

ztjzvb3jmfj924u01im2.jpg

zur12xet0cghx46xg8vz.jpg

k5pvnhqi7dfhdzlna2td.jpg

gujl3zte9bi6qrk3py7c.jpg

82x819yz670rd5xhsvnq.jpg

n0f3a217f2wh7ofm08y1.jpg

y8pvbc24g5rfuod75icy.jpg

ei4nlx59nbpw31sk1ehc.jpg

Østberg var på plass og! Man kunne se at dette ikke var hvilken som helst bil. Måten den tok seg sidelengs LYNhurtig rundt svingen var kjempeimponerende å se. Han stilte om ikke enda bredere opp enn de fleste andre også! :shock:

omd569jqt6vmilakqrzp.jpg

Og her kommer noen utklippsbilder fra kamerene jeg hengte på turboflyet til Jørgen

u5watwxpb68snef6f1l6.png

1vqpu9up16zmzmp8ps38.png

177oqu3xawptywla456q.png

nntv86kg0eikita8vjdy.png

wyvskhcltdd3yo3a615a.png

0dct85ypa92pvfameh65.png

ym37psbh37jkk53p3myj.png

9uenu3nupxwhxeznfiaz.png

3gs1fbh46pwtbcd3vk9f.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han stilte opp skikkelig sidelengs og skle litt helt sidelengs og hjulet vrengte seg av så fort han traff sandfella sidelengs. Tipper det var litt løst fra før. Det hadde god fart rett mot meg det dekket og jeg kvekk til litt i stolen, men det bråstoppet fort i sanden. Ble stående der i drøyt 25 minutter før de fikk han vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut litt bilder fra helga jeg også. Var der bare på lørdagen forøvrig, siden vi skulle hjem til trøndelag å feste igjen. :applause:

Har over 450 bilder, så om det er interesse for flere, så kan jeg legge ut. :)

zwqf1mqno0wu8ym286ng.jpg

jtkg792amdoh25bxgn7j.jpg

ew63njki3eek1kpa02w7.jpg

lcnt2tx95709yc5jsq4z.jpg

bapljpa9te0yhqruij6k.jpg

qby9kdo0u2amzn7px0ah.jpg

4c9hy0xvgbfog433s66a.jpg

3kvkig8648nv76vlf2qe.jpg

qgrxkoodagv5po76lc7s.jpg

fpsby8d1snqt0z2hxile.jpg

0m61tg39y0nxxre86rbi.jpg

Meg til venstre, og en kompis til høyre som er lettere redusert. Bra liv på campen natt til lørdag forøvrig.

odga6rihcv4kygt45ohy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oddis gjikk du rundt omring med en grå kameraveske?

Nei. Vesker er for kjerringer :)

Han du derimot snakker om tipper jeg var han dåsemikkelen av en avisreporter. Han måtte være høy på et eller annet. Tok han 30 sek å stille et vanlig spørsmål jo, for ikke å snakke om å holde kamera i ro... jeg spurte han liksom pent om jeg skulle ta bilde av det han ville for ham... :lol: Aldri sett maken jeg, og det var jo midt på dagen, litt tidlig for selv flytende gjærbakst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han stilte opp skikkelig sidelengs og skle litt helt sidelengs og hjulet vrengte seg av så fort han traff sandfella sidelengs. Tipper det var litt løst fra før. Det hadde god fart rett mot meg det dekket og jeg kvekk til litt i stolen, men det bråstoppet fort i sanden. Ble stående der i drøyt 25 minutter før de fikk han vekk.

felgen knakk av før bilen min traff sandfella :) eg og trur hjulboltene trolig har løsna litt.alle boltene va knekt rett av :? kjørte med hel sliks så det blir nåke krefter der bak :D no har eg fått demontert litt og fått litt status på omfanget.det er ikkje så gale.bilen er oppe og går igjen om ein 14 dagers tid tenke eg.og klar for action igjen :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorsen: Ja, det var som pokker at jeg ikke fikk hele greiene på film. Hadde akkurat avslutta et opptak og drev å bytte minnekort da du kom farende. Jævla typisk å ikke få sånn på film. Bra det lot seg ordne da :) Slicks kan nok gjøre litt av hvert med boltene, iallefall sidelengs. Så som sagt ut som du stilte opp litt og fikk sleng, skle og gikk mot curbsen og hjulet begynte å hoppe ut.

fazerfreak: Var det så overraskende at noen fattet interesse for M40 turboen din? :lol: Var ingen i nærheten da jeg tok bilder, for jeg kikket inn i bilen din etterpå. Det var derimot en fotograf der noen minutter før meg med stor hvit L-serie linse og caps'n bak fram. Ingen bilder fra racet dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...